سال ۹۷-۹۸ سال بسیار خوبی برای پینگ پنگ شهرستان میناب بود بعد از بدست گرفتن سکان هدایت هئیت تنیس روی میز شهرستان میناب به دست آقای یاسر ذاکری که از دلسوزان و پیش کسوتان این رشته در شهرستان میناب می باشد.
این هئیت توانست بعد از سالها جان دوباره ای بگیرد تنیس روی میز شهرستان میناب که در سالهای نه چندان دور یکی از مدعیان این رشته در استان هرمزگان بوده ولی به دلیل مشکلات عدیده ایی که در سالهلی گذشته گریبان این هئیت را گرفته تنیس روی میز شهرستان میناب نتواسته بود خود را در جایگاه اصلی خود قرار دهد.
ولی با به دست گرفتن سکان هدایت این هئیت و رشته ورزشی مستعد یکبار دیگر ورزشکاران مستعد میناابی با برنامه ریزهای مدون و اصولی از سوی هویت تازه جان گرفته توانسته اند دوباره نام تنیس روهای و پینگ پنگ بازان مینابی را بعد از سالها بر سر زبانها بگذارند.
نتایج درخشان بازیکنان شهرستان میناب در رویدادهای مختلف استانی و برگزاری مستمر و مداوم این رشته در میناب دوباره پتانسیل بازیکنان مستعد مینابی را در تمامی رده ای سنی به وجود اورده.
برنامه ریزی های مدون هیأت در امور فنی،اجرایی و همینطور کمیته ها با نظارت مستقیم و دقیق شخص رئیس هئیت تنیس رئی میز شهرستان آقای ذاکری حاصل نتایج درخشان اخیر است. مشغله های کاری هنوز ایشان را از تب و تاب تمرین با برترینهای استان غافل ننموده است و علاوه بر حضور در جلسات مختلف کمیته ها ی استان با اعلام فراخوان ار مرکز استان و حضور در تمرینات بازیکنان مینابی باعث شده که رشته تنیس روی میز استان نگاه خاصی را طی این مدت کوتاه به تنیس رئووی میز شهرستان داشته باشد.
و همین مطلب باعث شد تا خبر نگار ما سراغ مرد اول هئیت تنیس روی میز شهرستان میناب برود و با وی گفتگویی را انجام دهد که نظر شما خوانندگان هفته نامه را به این مصاحبه جلب می نماییم.
آفتاب جنوب:
جناب آقای ذاکری عملکرد هیات در سال ۹۷ و ۹۸ را چگونه ارزیابی می کنید؟
با عرض سلام و احترام خدمت شما و کلیه اعضای خانواده دوست داشتنی تنیس روی میز استان و آرزوی سالی توام با سلامتی، موفقیت و شادکامی برای تمامی عزیزان با لطف خدا همت و تلاش و همکاری کلیه اعضاء هیات سال سال ۹۷ و ۹۸ را سال موفق برای هیات می دانم که می توان گفت که اکثریت برنامه های پیش بینی شده این هئیت محقق گشته، از نظر زیرساختی در سطح شهرستان میناب اتفاقات جالب و خوبی افتاده و از لحاظ فنی برنامه های خوبی شروع شده است، حضور در لیگهای دسته یک آقایان و بانوان از نکات جالب توجه در سال گذشته و ادامه سال پیش رو را می توان قلمداد نمود.
آفتاب جنوب:
ساختار هیات و کمیته های مختلف آن را چگونه ارزیابی می نمائید و از نظر فنی عملکرد آنها را قابل قبول می دانید؟
هیت تنیس روی میز میناب با برنامه ریزی انجام داده شده توانسته از یک ساختار خوب و منسجمی برخوردار شود که با حضور مربیان و پیشکسوتان این رشته بخصوص آقای مرتضی زمانی و مجید نژاد ذاکری،و فعالییتهای مثبت و فشرده ای که در این راه در حال انجام هستند .نوید بخش آینده بهتر و روشنتری برای این رشته ورزشی در شهرستان هستیم جا دارد که همینجا از زحمات این عزیزان تشکر و قدرانی کنم.

آفتاب جنوب:
آیا در بعد قهرمانی هم به خواسته های خود در سال ۹۷و ۸۹ دست پیدا نموده اید؟
ذاکری در پاسخ به این سوال خبر نگار ما گفت: ما از اردیبهشت ۹۸ که رسما کار خود را آغاز نموده ایئم
که می توان به شرکت در مسابقات قهرمانی استان در دو رده سنی جوانان و نوجوانان و شرکت در مسابقات بزرگسالان استان و کسب مقام نایب قهرمانی بازیکن مینابی آقای مرتضی زمانیحضور و شرکت در مسابقات پیشکسوتان استان و کسب مقام قهرمانی توسط مرتضی زمانی اعزام بازیکنان جوانان و امید به مسابقات استانی و راهیابی ۴ نفر از بازیکنان مستعد مینابی به جمع برترینهای استان
اعزام بازیکنان نوجوان و جوانان به مسابقات استانی جام دونیک در شهرستان رودان و کسب مقام نایب قهرمانی توسط محمد صادق دهقانی در رده سنی نوجوانان و کسب مقام سوم جوانان توسط محمد زارعی
اعزام به مسابقات آزاد بندر عباس آکادمی امین و راهیابی ۴ نفر از بازیکنان به جمع ۱۶ بازیکن برتر با حضور ۸۶ نفر در این رشته ورزشی اشاره کرد.وی همچنین به برگزاری ۳ دوره مسابقات داخلی در شهرستان میناب اشاره کرد …
آفتاب جنوب:
زیرساختارهای تنیس روی میز شهرستان چگونه است و برای ارتقاء آنها چه برنامه هایی دارید؟
شهرستان میناب همیشه ار قطب های بی نظیر ورزش در اکثریت رشته ها بوده که سهم تنیس روی میز شهرستان میناب در استان همیشه جایگاه خود را حفظ کرده و امیدواریم با حمایت های اداره ورزش وجوانان شهرستان و استان هئیت تنیس روی میز استان بتوانیم پتانسیل بالای این رشته را در سطح شهرستان در استان و کشور نمودار سازیم.
ذاکری با اشاره به تنها سالن تنیس روی میز شهر میناب گفت:اگر با حمایت مسئولین امر و جذب اسپانسر بتوانیم سطح کمی و کیفی این سالن را ارتقا دهیم قطعا ما شاهد در خشش رشته تنیس رئی میز شهرستان خواهیم بود.
آفتاب جنوب:
آیا عملکرد در قسمت بانوان قابل قبول بوده، شرایط آنها را چگونه تحلیل و ارزیابی می نمائید؟
در قسمت بانوان شرایط بسیار متفاوت تر است، ما با صبر و حوصله و گام به گام اقدامات، نگرشها و طرز تفکرات را بررسی و با تقویت نقاط ضعف و قوت بخشیدن بیشتر به نقاط قوی تر سعی نموده ایم نفرات برگزیده و دلسوز و صمیمی را با تفکرات مثبتی که در آنان سراغ داریم به جمع دنبال کنندگان این رشته بکشانیم.که این امر می تواند ما را در راه رسیدن به اهداف هیات که همانا تقویت زیرساخت ها و شکوفا شدن این رشته می باشد یاری کند.
وی اظهار داشت: بررسی وضعیت بانوان استعدادیابی و تشخیص نیروهای مستعد در پیشبرد پایه در اولویت کاری ما قرار دارد. هیات حضور پر قدرت در لیگهای شهرستان ،استان و با تقویت با حضور در کشور را جهت تقویت نوجوانان، جوانان و امیدهای این شهرستان را لازم می داند که حضور نیروهای جوان و با انگیزه در کلیه فعالیتها از دیگر اقدامات صورت گرفته می تواند باشد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید