آفتاب جنوب ۲۴: سرهنگ رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع نیروهای انتظامی و آحاد مردم گفت:بنابر رتبه بندی ناجا استان هرمزگان جزء پنجمین استان امن کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ما سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بخش توکهور در جمع نیروهای انتظامی و مردم ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت؛ تامین امنیت در سطح کشور به ناجا محول شده و پلیس مسئول برقراری امنیت داخلی کشور است.

سرهنگ محمد رستمی با بیان اینکه استان هرمزگان جزء پنجمین استان امن کشور قرار دارد گفت؛ همه این موفقیت ها با همکاری و مشارکت مردم,دستگاه های دولتی و همه کسانی به نوعی پلیس را در تامین امنیت یاری میکنند به دست امده است.

سرهنگ محمد رستمی افزود: مردم مهمترین متولیان امنیت در کنار پلیس هستند و در سطح شهرستان میناب ما همکاری مردم با مجموعه انتظامی را به خوبی مشاهده میکنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب تصریح کرد: کل تماس های ۱۱۰ در شش ماهه سال ۹۸ , هفتاد و چهار درصد افزایش داشته بطوری که ۶۴۱۳ تماس از ابتدای سال به ثبت رسیده که این نشان دهنده اعتماد سازی مردم نسبت به پلیس است.

سرهنگ محمد رستمی بیان کرد؛ کشفیات مواد مخدر در شهرستان میناب نسبت به شش ماهه سال ۹۷ شصت در صد افزایش داشته است به طوری که بالغ بر ۷ تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید