رئیس پلیس اگاهی استان از اجرای طرح مبارزه با سارقین داخل خودرو و قطعات در هرمزگان خبرداد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی صبح امروز(سوم دی ماه) در جریان بازدید از اموال کشف شده، بیان کرد: در راستای مقابله حداکثری با سرقت ، طرحی ۷۲ ساعته با موضوع مقابله با سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو و دستگیری سارقان به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان بندرعباس، در دستور کار، کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح کارآگاهان پلیس آگاهی که به صورت متمرکزو با شناسایی نقاط آلوده و جرم و سارقین فعال این حوزه و همچنین سرکشی از اوراق فروشی‌های ضایعاتی‌ها و همچنین کنترل سارقین سابقه دار به مرحله اجرا در آمده که در نهایت موفق به کشف تعداد ۲۲ فقره سرقت داخل خودرو و ۱۳ فقره سرقت لوزام و قطعات خودرو مجموعا ۳۵ فقره شد.

سرهنگ کرمی ادامه داد: در راستای اجرای طرح تعداد ۱۱ نفر از سارقین سابقه دار نیز دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند و اموال مسروقه نیز پس از سیر مراحل قانونی به مالباختگان مسترد شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه تحقیق از سارقان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی و دستگیری سایر همدستانشان ادامه دارد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید