آفتاب جنوب: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان ازاجرای طرح پایش سلامت مدیران و کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار آفتاب جنوب،کیانوش جهانبخش ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: آبان ماه اولین المپیاد ورزش‌های همگانی از جاسک تا گاوبندی برگزار می شود.

تهیه دستگاه بادی آنالیزور

وی افزود: : به‌زودی طرح پایش سلامت مدیران و کارکنان دولت را در پیش داریم و یک دستگاه بادی آنالیزور را به این منظور تهیه کردیم چرا که اعتقاد داریم پیشرفت شاخص سلامتی در ارتقای شغلی مؤثر باشد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی با بیانن اینکه امروز سبک جدید زندگی، استرس، کم‌تحرکی بیداد می‌کند، ادامه داد: عمده مشکلات سلامتی افراد به همین دلایل است و باید ورزش همگانی را جدی بگیریم.

جهانبخش، هیئت همگانی را یکی از باسوادترین هیئت‌ها در سطح کشور دانست و تصریح کرد: افراد تحصیل‌کرده بسیاری در هیئت ورزش‌های همگانی وجود دارد که حتی در برخی فدراسیون‌ها نیز وجود ندارد .

ورزش ، بحران های امنیتی را مرتفع می کند

به گفته وی، ورزش همگانی می‌تواند بسیاری از بحران‌ها از قبیل مسائل اخلاقی، اعتیاد، طلاق و معضلات را حل کند.

گلایه از دستگاههای اجرایی

جهانبخش گفت: دستگاه‌های اجرایی  باشگاه‌های ورزشی ای را با پول بیت‌المال ایجاد کرده‌اند و تنها در اختیار کارکنان خود قرار می‌دهند که از طریق استانداری پیگیریم این امکانات در اختیار عموم قرار گیرد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان در تشریح برنامه های این هیات افزود: در طول سال ۴۰۸ مورد همایش‌های ورزشی دیده‌شده که در شش‌ماهه اول سال بخشی انجام شده، درزمینهٔ آموزش ۵۲ مورد برنامه‌ریزی‌شده است

وی ادامه داد:  قرار است۴ دوره کارگاه آموزشی با همکاری آکادمی المپیک برگزارشود که اولین کارگاه ۱۹ مهرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید