۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۶

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد مطرح کرد؛ دستگیری ۹۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در حاشیه مدارس هرمزگان

216
آفتاب جنوب ۲۴:جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی رزمایش زنگ نشاط ۲ و دستگیری ۹۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در صنوف حاشیه مدارس استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی استان در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده و صنوف حاشیه مدارس با عنوان رزمایش زنگ نشاط ۲ در استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که بصورت همزمان در سایر مناطق آلوده استان اجرا شد مجموعا ۸۴ نفر از معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ بهدانی فرد خاطر نشان کرد: در این رابطه در بازرسی از منازل و پاتوق خرده فروشان ۶ کیلو و ۴۸۲ گرم انواع مواد مخدر در بسته های کوچک و آماده توزیع و مقداری مشروبات الکلی کشف، ۷ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ هدایت و ۱۵ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی و از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شد.

این مقام ارشد انتظامی استان همچنین از اولیاء، مربیان و مدیران مدارس مختلف تحصیلی خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه توزیع و فروش مواد مخدر ، مواد دخانی و دیگر اقلام ممنوعه در صنوف حاشیه مدارس، در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی جرم و پلمپ واحد صنفی متخلف اقدام شود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید