لایه برداری پوست صورت با جوش شیرین

جوش شیرین را می توانید به عنوان یک ماسک لایه بردار خانگی برای پوست صورت خود استفاده کنید. این پودر همه منظوره که در اکثر خانه ها در دسترس است، یک لایه بردار طبیعی پوست است که کمک می کند، آکنه و غدد چربی از روی پوست برداشته شود. برای استفاده از لایه بردار جوش شیرین می توانید از چند روش استفاده کنید:

روش اول : قاشق غذا خوری آب سرد را در یک کاسه کوچک با ۱/۱ قاشق غذا خوری جوش شیرین مخلوط کرده و هم بزنید. سپس، این مخلوط را روی پوست تمیز بمالید و اجازه دهید تا پنج تا ۱۰ دقیقه بماند. سپس، پوست را بشویید.

روش دوم : قاشق غذا خوری جوش شیرین را با ۱ قاشق چای خوری آب پرتقال در یک کاسه کوچک، با هم مخلوط کنید. سپس، این مخلوط را روی پوست تمیز مالیده و با حرکات دایره ای ماساژ دهید. پس از ۲۰ دقیقه، صورت را بشویید.

روش سوم : قاشق غذا خوری پراکسید هیدروژن را با یک قاشق غذاخوری جوش شیرین مخلوط کرده و روی پوست صورت بزنید. پس از ۵ دقیقه، صورت را بشویید.

لایه برداری پوست صورت با سفیدآب

شما می توانید با استفاده از سفیدآب، یک لایه بردار طبیعی برای پوست خود تهیه کرده و استفاده کنید. برای این کار، یک تا دو عدد سفیداب را با کمی آب مخلوط کرده و بگذارید یک شب تا صبح به همین حالت بماند.
این مایع به شکل خمیری شده و آن را کاملا هم بزنید. سپس، خمیر به دست آمده را پس از شستشوی صورت، به پوست صورت زده و پس از ۵ دقیقه بشویید.

لایه برداری پوست صورت با گلاب

گلاب، خواص زیادی برای سلامت کلی و پوست فرد دارد. گلاب، در برطرف کردن جوش و لایه برداری سلول های مرده پوست، بسیار موثر است. برای استفاده از گلاب به عنوان ماسک لایه بردار خانگی کمی گلاب و جوش شیرین را با هم ترکیب کنید تا به شکل خمیر شود. سپس، این خمیر را می توانید روی پوست صورت زده و پس از ده دقیقه بشویید.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید