آفتاب جنوب ۲۴:نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: امروز اقتدار دریایی کشور در تمامی ابعاد نظامی، تجاری، صیادی و انتقال و فروش نفت کشور با پشتیبانی‌های فنی مهندسی ایزوایکو به‌عنوان بزرگ‌ترین صنعت دریایی کشور شکل‌گرفته و این مجموعه نقش بی‌بدیلی در حوزه‌ی دریایی منطقه و جهانی برای  ایران اسلامی دارد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده در دیدار مدیران شرکت مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و موفقیت‌های منطقه ویژه اقتصادی کشتی‌سازی خلیج‌فارس طی سال‌های اخیر به‌ضرورت استمرار ارتباط دانشگاه با صنعت در این مجموعه تأکید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به وظیفه همگانی تمامی مسئولین از این صنعت مهم و استراتژیک اضافه کرد: بدون شک چرخش هرچه پرشتاب‌تر چرخ‌های صنعت دریایی کشور که قطب آن در هرمزگان است با حمایت همه‌جانبه محقق خواهد شد.

همچنین در این نشست حمید رضاییان اصل، مدیرعامل مجتمع کشتی سازی فراساحل(ایزوایکو) به بررسی دستاوردهای این مجتمع صنعتی پرداخت و از ظرفیت های عظیم نیروهای ایزوایکو در ساخت و عمیرات شناورها، کشتی ها و سکوهای نفتی و گازی خبرداد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید