آفتاب جنوب:اولین دوره مسابقات فوتبال نونهالان “جام ولایت” در زمین ورزشی روستای سبهتی آغاز به کار کرد…

به گزارش خبرنگار ما از شهرستان میناب و به نقل از مصیب سالاری عضو شورای اسلامی و مسئول برگزاری این دوره از مسابقات در ایام مبارک دهه امامت و ولایت و طرح ساماندهی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستا شورای اسلامی روستا با همکاری دهیاری جهت ایجاد شور نشاط در روستا مبادرت به برگزاری یکدوره مسابقات فوتبال به میزبانی روستای سبهتی با شرکت شش تیم نموده.

وی اظهار داشت: تیم‌های میزبان سبحان از روستای سبهتی دو تیم از روستای دوهو آیندگان و استقلال دهو یک تیم از روستای مازغ (وحدت مازغ). صدف از روستای ماشهران و باغگلان کار خود را د زمین خاکی ورزشی روستای سبهتی آغاز نموده اند…..

سالاری گفت؛این دوره از مسابقات در دو گروه، گروه اول سبحان سبهتی (میزبان) . آیندگان دهو و وحدت مازغ و در گروه دوم تیم های استقلال دهو . صدف ماشهران و باغگلان قرار دارند که با یکدیگر در این دروه از مسابقات به رقابت خواهند پرداخت .

عضو شورای اسلامی روستای سبهتی در ادامه بیان داشت؛استارت نخستین دوره این مسابقات از در تاریخ جمعه ۹۸/۵/۱۸ و با حضور جمعی از مسئولین از جمله حجه الاسلام والمسلمین ابوذر زارعی از فعالین فرهنگی شهرستان. حمید زاهدی دهیار سبهتی . ابراهیم زارعی رییس شورای روستای سبهتی زده شد و در بازی افتتاحیه دو تیم آیندگان دهو و سبحان سبهتی به مصاف یکدیگر رفتند که آیندگان توانست با چهار گل در دیدار نخست خود به برتری برسد.

وی در پایان گفت؛این مسابقات تا عید سعید غدیرخم ادامه خواهد داشت

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید