آفتاب جنوب:فرمانده دریابانی استان هرمزگان از دستگیری ۶ نفر از قماش پول جمع کن ها از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ حسین دهکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بایستی بهترین همکاری را با خبرنگاران و‌رسانه ها داشت، پیگیری خستگی ناپذیر و پیگیری خبرنگاران ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاران بسیار مهم است: القا احساس امنیت به جامعه و جهت دهی به افکار عمومی وظیفه ذاتی خبرنگاران است.

فرمانده دریابانی هرمزگان با تاکید بر اینکه مرزنشین ، مرز دار و رسانه ها تواما با هم باعث احساس امنیت، اقتدار ملی ،ایجاد وحدت و وفاق ملی می شوند.

سرهنگ دهکی تصریح داشت: دریابانان همیشه در معرض خطر هستند، ماموریت های دریابانی بسیار سخت است.

به گفته وی، حدود ۱۷ سازمان در کل کشور در حوزه مبارزه با قاچاق فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: این استان با ۱۱۰۰ کیلومتر مرز ابی و بیش از ده هزار شناور استانی استراتژیک می باشد که همه ارگانها در جهت مبارزه با قاچاق بایستی با هم همکاری کنند.

فرمانده دریابانی هرمزگان در ادامه با بیان اینکه پیشگیری از قاچاق هدف اصلی است، گفت: تبیین موضوع قاچاق برای مردم از طریق رسانه ها با آگاه سازی هم استانی ها به درستی انجام شود.

سرهنگ دهکی افزود: مطالبه گری رسانه ها از دستگاهها در جهت مبارزه با قاچاق و حفظ تمامیت ارضی به عنوان یک اصل مهم بایستی پیگیری شود.

به گفته وی، ساختار جدید مرزبانی و مستقل بودن مرزبانی یک استقلالی خواهد بود که کاستی ها این حوزه را در آینده مرتفع خواهد کرد.

فرمانده دریابانی هرمزگان خاطرنشان کرد: با یکسری افراد مواجه ایم که پول جمع کن هستند، به جد دنبال این افراد هستیم ، ۶ نفر از این افراد از اول امسال دستگیر شدند.

سرهنگ دهکی در پایان تصریح کرد: حوزه میناب حوزه ویژه ای است و برنامه ریزی برای این حوزه بایستی به صورت ویژه باشد.

انتهای پیام/

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید