صبح امروز بیژن شبانکاره طی جلسه ای با ارشد ، رئیس اداره ورزش و جوانان حاجی اباد  طی حکمی امیر حسن زاده حاجی آبادی را به سمت سرپرست هیئت گلف شهرستان حاجی آباد منصوب کرد .

وی افزود: با توجه به اینکه زمین های مینی گلف در ایران سابقه طولانی دارند اما تشکیلات انجمن مینی گلف ایران از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را برای ساماندهی ، قانون مندی و گسترش این رشته ورزشی آغاز نمود نخستین گام برای رسیدن به این هدف درخواست عضویت در فدراسیون جهانی مینی گلف بود.

رییس هیئت گلف استان هرمزگان عنوان داشت: حاجی آباد شهری است که استعدادهای زیادی دارد و باید نگاه ویژه ای به این شهرستان شود.

کمال ندرتی نیز در این باره اظهار داشت: مینی گلف ورزشی است برای افزایش خونسردی ، تمرکز و قدرت تصمیم گیری بازیکنان که با چوب مخصوصی بنام پاتر و توپ بر روی زمین انجام شده و بازیکن باید با کمترین ضربه ( ترجیحا یک ضربه ) توپ را به داخل حفره هدایت نماید.

وی افزود: با توجه به استعداد و توانایی هایی که در شهرستان حاجی آباد دیده شده و پتانسیل موجود در این شهرستان هیئت می تواند برای شروع از مدارس و دانشگاهها کمک بگیرد.

دبیرهیئت گلف استان هرمزگان عنوان کرد: مینی گلف به تجهیزات زیاد و گران قیمتی نیاز ندارد و می توان از یک زمین کوچک ۱۸×۵/ ۱متر طول و عرض دارد استفاده کرد و این زمین یک حفره دارد که شما با زدن کمترین ضربه می توانید برنده ی این بازی و یا مسابقه باشید

محمد عظیم میری روابط بین الملل هیئت گلف نیز بیان داشت که این رشته داور ندارد و خود بازیکنان می توانند داور باشند که آموزش آن آسان است و یک ورزش خانوادگی و همگانی بشمار می رود و می توان آنرا در محیط های کوچک هم راه اندازی و بازی کرد همچنین این رشته نیاز به لباس خاصی ندارد و همه افراد در همه ی سنین مختلف می توانند این ورزش را که یک ورزش خانوادگی است در کنار اعضای خانواده خود انجام دهند و از ان لذت ببرند .

ارشد رئیس تربیت بدنی حاجی آباد نیز گفت: با توجه به اینکه مینی گلف یک ورزش انفرادی است و نیاز به امکانات و تجهیزات خاص و گران قیمت ندارد امیدواریم در راستای توسعه و ترویج این ورزش در حاجی آباد ارگانهای دولتی و آموزشی نیز یاریگر ما باشند .

در پایان حسن زاده رئیس هیئت مینی گلف شهرستان حاجی آباد بیان داشت: با توانایی ها و پتانسیلی که در بچه های حاجی آباد سراغ دارم ان شالله این هیئت به زودی راه اندازی شده و نتایج پرباری را خواهد داشت.

 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید