رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان با بیان اینکه بى‌برنامگى در برخى از ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها مشهود است، گفت: مشکل ورزش هرمزگان حضور تعدادى افراد بى‌حال، بى‌برنامه و کم‌تحرک در بدنه مدیریت برخی شهرستان‌هاست.

به گزارش روابط عمومى هیأت ووشو هرمزگان؛ علیرضا بهرمن ظهر امروز در جلسه سالیانه با اعضاى هیأت ووشو شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: بندرلنکه به‌عنوان یکى از قطب‌هاى مهم اقتصادى استان و کشور به نگاه ویژه‌ترى در خصوص عزل و نصب مدیران نیاز دارد و بایستى مدیرانى در این منطقه استراتژیک به کار گمارده شوند که داراى برنامه و پشتکار باشند.

وى افزود: بندرلنگه در کنار دارا بودن پتانسیل بالاى اقتصادى و گردشگرى، داراى مناطقى محروم و بسیار فقیرنشین است و یکى از مهم‌ترین دستگاهی که مى‌تواند مرهمى بر زخم‌هاى مردم این بندر باشد و زمینه توسعه و پویایى را در میان جوانان فراهم سازد، دستگاه ورزش و جوانان این شهرستان است.

رئیس هیأت ووشو هرمزگان با بیان اینکه مدیریت در ورزش یک کار جهادى است، تصریح کرد: بندرلنگه به مدیرى انقلابى نیاز دارد، منظور از انقلابى بودن صرفأ اشاره به یک گروه خاص نیست، انقلابى بودن به معناى کار جهادى تمیز و بی‌نقص و در راه خدا در خدمت مردم بودن است چراکه انقلابی بودن به همه گروه‌ها اختصاص دارد.

بهرمن با بیان اینکه بى‌برنامگى در برخى از ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها مشهود است، گفت: مشکل ورزش هرمزگان حضور تعدادى افراد بى‌حال، بى‌برنامه و کم‌تحرک در بدنه مدیریت شهرستان‌هاست.

وى اضافه کرد: مدیرانى که عملکرد مناسبى را در طول دوران مدیریت از خود نشان نمى‌دهند بایستى کنار گذاشته شوند و حتى نبایستی مدیریت یک خودکار بیک هم به آنان داده شود، نه اینکه از شهرستانى قوى‌تر به منطقه‌اى ضعیف‌تر به‌عنوان مدیر منصوب شوند چراکه وقتى در یک شهرستانى که داراى پتانسیل و منابع اقتصادى غنى است نتوانسته کار کند چگونه مى‌تواند در یک منطقه ضعیف‌تر منشأ تحول شود.

رئیس هیأت ووشو هرمزگان افزود: مدیر انقلابى منتظر پول نمى‌ماند، مدیر جهادى از پتانسل دستگاه‌هاى اقتصادى و خیرین خردمند و پای کار در جهت تحول در مناطق محروم استفاده مى‌کند اما شاهدیم که مدیران ورزش شهرستان‌ها به‌طور مداوم دم از بى‌پولى مى‌زنند و از «شعار پول نیست» در جهت استراحت و بى‌تحرکى خویش سوءاستفاده مى‌کنند.

بهرمن با بیان اینکه بی‌حالی مدیران، رکود ورزش شهرستان‌ها را در پی داشته است، یادآور شد: فرماندار سابق بندرلنگه و مدیرکل کنونى دفتر استاندار هرمزگان که خود یک فرد جهادى و انقلابی است، بارها این موضوع را به مسؤولان استان گوشزد و از عملکرد ضعیف ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه انتقاد کرده است که امیدواریم از سوى مدیرکل پرتلاش و جهادگر ورزش و جوانان استان فکرى به حال ورزش لنگه شود.

وی در پایان تصریح کرد: رئیس ورزش و جوانان بندرلنگه به خیال خویش با چوب بى‌تدبیرى سعى در تنبیه جوانان انقلابى دارد که باید بگویم جناب مدیر به تعبیر حضرت آقا «دوران بزن و در رو» به پایان رسیده و ما در دورانی زندگى مى‌کنیم که گفتگو و تعامل سرلوحه کار است و جناح‌بازى و سیاسى‌کارى در ورزش جایگاهى ندارد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید