به گزارش آفتاب جنوب صبح امروز احمد مرادی در مراسم تودیع و معارفه موسی دادی زاده مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان هرمزگان در جمع مدیران، فرهنگیان و معتمدین و بزرگان استان اظهار داشت : بنا بر اهمیت این تودیع و معارفه از همه کسانی که شرکت فعالی در این مجلس داشتند و به نمایندگی مردم استان هرمزگان از دانش هاشمی پور، سکاندار آموزش و پرورش این استان تشکر کرده، اهمیت این جایگاه برای همه ما روشن و مبرهن است و انصافا ایشان هر چه در توان داشت برای این استان گذاشت ولی مسائل و مشکلات و عمق فاجعه در حوزه آموزش و پرورش این قدر زیاد است که همت و تلاش همه دست اندرکاران را می طلبد.


وی ضمن تقاضا از مدیرکل جدید برای صرف وقت بیشتری برای سروسامان دادن به این حوزه افزود: آموزش و پرورش جایگاه حساس ویژه ای دارد که باید نگاه خاصی به آن شود.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: طبق تاکیدات گذشته تعامل و هماهنگی و حضور پررنگ و ارتباط با نماینده عالی دولت است، شخص آقای استاندارکه انصافا ایشان همه سعی و تلاش شان را به عنوان یک نیرویی که بعضا بیشتر از یک نیروی بومی مسائل و مشکلات را پیگیری می کند .
مرادی گفت: مدیرکل جدید اموزش و پرورش بدهکار هیچ دسته جناح و گروه سیاسی نیست حتی بدهکار نمایندگان مجلس هم نیست. هیچ کس حق ندارد در آموزش و پرورش این جایگاه مهم را مصادره کند.

وی تصریح کرد:هماهنگی دادی زاده با نماینده عالی دولت باعث پیشرفت و حل مشکلات در حوزه آموزش و پرورش خواهد شد و مطمئنا به تنهایی نخواهیم توانست کوه مشکلات را حل کنیم و باید همه نمایندگان مجلس ف استاندار ، همه دستگاههای اجرایی و نوسازی مدارس همه باید کمک کنیم تا مشکلات حل شود
عضو کمیسیون انرژی بیان کرد:همه فرهنگیان در استان هرمزگان با بدترین شرایط کار می کنند و همه سعی و تلاشمان را برای حل مشکلات فرهنگیان و دانش آموزان که در شرایط سخت کار می کنند، انجام دهیم .

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید