فرماندار شهرستان جاسک با بیان این که حوزه شرق هرمزگان از لحاظ برخی شاخص‌ها بویژه عمرانی و زیرساخت‌ها محروم می‌باشد گفت: برای توسعه این منطقه نیاز به زیرساخت‌های که مشتمل از آموزش و دانشگاه‌ها، بیمارستان، بهداشت و درمان، آب، راه، برق و مخابرات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرجاسک، محمد رادمهر  در جمع کارکنان فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: این بندر ساحلی یکی از شهرستان‌های استراتژیک و مهم که دارای مردمی خونگرم و مهمان نواز می‌باشد.

وی افزود: حوزه شرق هرمزگان از لحاظ برخی شاخص‌ها بویژه عمرانی و زیرساخت‌ها محروم می‌باشد که برای توسعه این منطقه نیاز به زیرساخت‌هایی که مشتمل بر آموزش و دانشگاه‌ها، بیمارستان، بهداشت و درمان، آب، راه، برق و مخابرات است.
فرماندار جاسک ادامه داد: مطالبه گری بحق مردمی یکی دیگر از ویژگی‌های که باعث توسعه‌یافتگی شهر و روستاها و همچنین نقش زنان در فضاهای اجتماعی و فعال کردن سمن‌ها می‌گردد.
رادمهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ما و همه شما باید با تعامل و همدلی با یکدیگر در قالب یک گروه مسنجم با سعی و تلاش برای جلب رضایت مردم گام برداریم.
وی با بیان این که کارکنان این اداره نسبت به رسیدگی به مسایل و بررسی مشکلات نسبت به دستگاه‌های اداری اختیار تام دارند، اضافه کرد: نظم اداری، خدمت و جلب رضایت مردمی از مهمترین وظایفی است که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید