آفتاب جنوب:رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان از آغاز ثبت نام بیست و دومین جشن ازدواج دانشجویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام عباس تقوی در گفت و گویی اختصاصی اظهار کرد: ثبت نام برای بیست و دومین جشن ازدواج دانشجویی همزمان با سراسر از هفته گذشته آغاز شده و تا پایان دی ماه سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امروز برای مسوولین فرهنگی دانشگاهها نهادینه سازی امر ازدواج به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار مهم می باشد، افزود: این نوع ازدواج موجب پایداری خانواده ها شده و امنیت روانی و اجتماعی را در جامعه ایجاد می کند.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان ادامه داد: سفر ۴ روزه به مشهد مقدس هدیه نهاد رهبری در دانشگاهها برای زوج های دانشجو می باشد.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به فراهم کردن تسهیلاتی برای زوج های دانشجو اظهار کرد: وام های دانشجویی و اعتبار برای خرید کالای ایرانی ازدیگر تسهیلاتی است که به زوج های دانشجو پراخت می شود.

وی همچنین به آغاز ثبت نام بیستمین دوره سفر به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تا پایان آذرماه سالجار می توانند برای سفر به عتبات عالیات ثبت نام کنند.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان از در اولویت بودن دانشجویان متاهل برای سفر به عتبات عالیات خبر دادو گفت: پس از ثبت نام، قرعه کشی به صورت متمرکز در ۴ آذرماه درتهران برای سفر به عتبات عالیات انجام می شود.

حجت الاسلام تقوی همچنین از افتتاح دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور بندرعباس و مراسم معارفه روسای این دفاتر در دانشگاههای فرهنگیان و دانشگاه پیام نور فردا چهارشنبه با حضور حجت الاسلامی مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید