امام جمعه بندرعباس گفت: داد زدن آمریکا و موضع‌گیری مختلف این کشور علیه ایران، نشان‌دهنده ترس شیطان بزرگ از انقلاب اسلامی است.

 آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان با اشاره به میلاد حضرت محمد(ص) و آغاز هفته وحدت، ضمن تبریک این مناسبت اظهارداشت: هفته وحدت بی‌شک از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

وی در ادامه افزود: وحدت جامعه اسلامی و عقلانیت در حد اعلا به معنای آن است که با وجود اختلاف دیدگاه‌ها، در کنار یکدیگر باشیم.

امام جمعه بندرعباس تصریح‌کرد: وهابیت از وحدت امت اسلامی ناخرسند است و تلاش می‌کند در میان شیعه و سنی، اختلاف ایجاد کرده و تفرقه‌افکنی کند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در واکنش به برخی موضع‌گیری‌های کاخ سفید علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: داد و فریاد هر دشمنی، به معنای ترس اوست و آمریکا به عنوان غلوزن عالم از ترس و وحشت نسبت به ایران، ناچار به دادزدن است.

 وی، شلیک راکت  به سوی اتوبوس اسرائیلی در غزه را از نشانه‌های قدرت امت اسلامی دانست و افزود: این موضوع برای رژیم صهیونسیتی شکست بزرگی بود و چنین رژیمی که حریف مردم غزه نیست نمی‌تواند ادعای مقابله با ایران اسلامی را داشته باشد.

خطیب جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم، ابرازداشت: ملت ایران اسلامی با مقاومت، شاخ آمریکا را شکسته‌اند، لیکن مشکلات اقتصادی و تحولات ارز و سکه و گرانی نباید مانع از مقاومت در برابر دشمن شود.

نعیم‌آبادی تصریح‌کرد: ممکن است مشکلات اقتصادی در هر کشوری و در برهه‌های زمانی مختلف رخ دهد، اما در جنگ اقتصادی، پیروز واقعی میدان کسی است که یک دقیقه بیشتر مقاومت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و همزمانی آن با آغاز امامت حضرت مهدی (عج)  اشاره داشت و گفت: زمین هیچ‌گاه از وجود حجت خدا خالی نمی‌ماند و اگر زمینه‌های ظهور فراهم شود، مهدی موعود(عج) ظهور خواهد کرد.

امام جمعه بندرعباس با تشریح خصوصیات فرد منتظر بیان‌داشت: یک منتظر واقعی، خود را به فضائل اخلاقی می‌آراید و از آنچه که ظهور را به تاخیر می‌اندازد، پرهیز کرده و تلاش می‌کند، شرایط را برای ظهور حضرت حجت(عج) فراهم کند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید