نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: برای رفع مشکلات پیش آمده در خصوص پذیرفته شدگان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه‌های آزاد کشور به زودی حل می‌شود.

ناصر شریفی با اشاره به  دیدار با رییس دانشگاه آزاد کشور گفت: تلاش برای رفع مشکلات پیش آمده برای تعدادی از پذیرفته شدگان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد سراسر کشور همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در پی دیدارهای انجام شده و مشکلات بوجود آمده برای دانشجویان و خانواده‌های آنان موجی از نگرانی ایجاد شده که باید گفت به زودی این مشکلات کاهش خواهد یافت.

نماینده مردم غرب هرمزگان با اشاره به نگرانی شدید دانشجویان پذیرفته شده و خانواده‌های آنان از بی‌برنامگی ایجاد شده که موجی از استرس برای آنان فراهم نموده، گفت: مشکلات پیش آمده برای تعدادی از پذیرفته شدگان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی سراسر کشور که اکثر آنها مراحل ثبت نام، انتخاب واحد و پرداخت شهریه نیز انجام داده‌اند، بایستی هرچه زودتر برای برون رفت از این وضعیت تصمیم منطقی اتخاذ شود.

شریفی همچنین گفت: در این نشست رئیس دانشگاه آزاد کشور اظهار هم با جدیت این موضوع را در دست بررسی قرار داده و تلاش برای حل موضوع و تعیین تکلیف این گروه از دانشجویان تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید