به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، بیان کرد: کتاب اصلی‌ترین نقش در رشد و بالندگی حیات اجتماعی بشر را دارد و از این رو کتاب‌خوانی نیز در طول تاریخ نقش به سزایی را در فرهنگ و دانش بشری داشته است.

الیاس محسنی اظهار کرد: به همین جهت کتاب می‌تواند در فرهنگ‌سازی صحیح شهروندی در جامعه تأثیر مثبتی را داشته باشد و فرهنگ کتاب‌خوانی نقشی کلیدی در رشد و بالندگی جامعه دارد و از این روز باید قدردان کتابداران نیز بود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه “من یار پند دانم” برای کودکان ۴ تا ۱۳ سال انجام می پذیرد، ابراز کرد: این ویژه برنامه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزرشی شهرداری بندرعباس با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی هرمزگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و شهرداری منطقه دو بندرعباس برگزار می شود.

محسنی خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه سه شنبه ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سرای فرهنگ شهید کاشانی واقع در محله سه راه برق و چهارشنبه ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۷ الی ۱۹ در فرهنگ سرای گلستان واقع در محله چاهستانیها، کوی گلستان برگزار می شود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید