احمد مرادی در آئین بهره‌برداری از سالن ورزشی مجتمع آموزشی بهزیستی آزادگان شهرستان میناب، افزود: براساس قول و وعده‌ای که به ورزشکاران جامعه میناب داده بودیم امروز شاهد بهره‌برداری از این سالن ورزشی هستیم.

وی بابیان اینکه علی‌رغم تمامی مشکلات اقتصادی باید به سمت حل مشکلات جامعه پیش برویم، اظهار کرد: باید مدیون کسانی باشیم که نه مسئولیت اداری دارند نه وظیفه‌ای بلکه تنها با عشق و علاقه و حس انسان‌دوستی‌شان سبب تسریع بهره‌برداری از این سالن بودند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه ان‌شالله ازاین‌پس تلاشم را برای کلنگ زنی از سالن ورزشی ویژه جانبازان و معلولین شرق استان به مرکزیت شهر میناب در سال آینده به کارخواهم بست، عنوان کرد: عقب‌ماندگی در شرق هرمزگان فراوان و شهرستان‌های میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد زمینه توسعه بیشتری دارند.

وی بابیان اینکه وظیفه تمامی مسئولان رفع نقایص و استفاده از ظرفیت‌هاست، اضافه کرد: باید قبول کنیم مردم شرق هرمزگان در فقر و محرومیت به سر می‌برند و امیدوارم توفیق خدمت داشته باشیم تا با کمک تمامی مسئولان و مطالبه گری به‌حق مردم در این مسیر از مشکلاتشان بکاهیم.

مرادی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان در جمع مددجویان و ایتام سازمان بهزیستی میناب حاضر شدم و جامعه ورزشی معلولین خواستار بهره‌برداری از این سالن بودند، خاطرنشان کرد: در حدود ۳۵۰ میلیون تومان برای بهره‌برداری از این سالن برآورد شده بود که با شرایط کنونی معادل ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان است که به‌سرعت بحث ایجاد و نصب کف‌پوش مناسب را دنبال کردیم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس بابیان اینکه سازمان بهزیستی کشور مبلغ ۸۰ میلیون تومان را برای ایجاد کف‌پوش و سایر موارد تقبل کرد، اظهار کرد: این هزینه از سوی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین انجام شد و بنابراین شد مدیرکل بهزیستی هرمزگان این اعتبار را جایگزین کند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید