حمیدرضا حیدری پوری بعنوان دبیر کارگروه خواستار نگاه ویژه و اصولی مرتبط با خدمات شهری پدافندغیرعامل شده و توضیحاتی را دراین خصوص عنوان نمود.
حیدری پوری با اشاره به مهم دانستن این کارگروه بر ضرورت هماهنگی های لازم بین دستگاه های اجرایی عضو و همچنین بر ارائه گزارش عملکرد ها ، اقدامات و برنامه های پیشنهادی تاکید کردند.
وی گفت : توجه و اهمیت مدیران و مسئولین در حوزه خدمات شهری با موضوع پدافندغیرعامل سبب رفع کاستی ها و مشکلات احتمالی و همچنین عملکرد و خروجی مورد انتظار درهنگام مواجه با بحران و حوادث خواهد شد.
مدیربحران و پدافندغیرعامل شهرداری تصریح کرد:شناسایی تاسیسات ، فرایندهای حیاتی ، حساس و آسیب پذیرشهر بایستی در اولویت برنامه ها قرار گیردو اقدامات پیشگیرانه در هر شرایطی را ضروری دانستند.
وی اضافه کرد: باطراحی شهری ، شناخت پتانسیل ها ، بکارگیری تمهیدات موثر و کاربردی و با رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل باهزینه کمتر می توان موجب یکپارچگی ساختمانها ، خیابان ها ، فضای سبز، شریانها وبزرگراه های اصلی در محیط شهری شد.
در ادامه اعضای کارگروه به ارائه گزارش ،برنامه ها، طرح ها و پیشنهادات تخصصی وعملیاتی حوزه کاری خود پرداختند و در جهت پیشبرد برنامه های کارگروه پشتیبانی خدمات شهری شورای پدافندغیرعامل آمادگی و همکاری خود را اعلام کردند

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید