فاطمه جراره و فیصل دانش کاندیداهای ریاست شورای شهر بندرعباس بودند که جراره ۲ رای و دانش ۸ رای را کسب کردند، از این رو دانش به مدت یک سال بر صندلی ریاست شورا تکیه می‌زند، وی تا پیش از این نائب رئیس شورا بود.

همچنین در رای‌گیری صورت گرفته  جواد بلارک با ۱۰ رای به عنوان نائب رئیس شورا، مجید عسکری‌زاده با ۱۰ رای به عنوان منشی اول، فرزانه آرامش با ۹ رای به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

رئیس جدید شورای شهر در این نشست با قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورا به وی اظهار داشت: نهاد شورای شهر بندرعباس اگرچه تنش‌هایی بین اعضایش وجود داشت، اما این تنش را به مردم انتقال نداد و هیات رئیسه جدید را نیز انتخاب کرد.

دانش افزود: صندلی ریاست شورا جایگاهی است که برآن فشارها و تهدیدها وجود دارد و این صندلی، متزلزل است و از طرف مردم، اعضا، رسانه‌ها و… در معرض نقد است.

وی با بیان این‌که در نهاد شورا، تمرین دموکراسی می‌شود، بیان‌ داشت: در شوراهای اول و دوم اتفاقاتی می‌افتاد که در شأن شورا نبود، اما در شوراهای بعدی وضعیت بهتر شد و اسلام باوقار رئیس قبلی شورا علیرغم وجود تنش‌ها توانست ۶۸ جلسه را برگزار کند که رکوردی در شورا محسوب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکیدکرد: مردم همچنان از نهاد شورا ناراضی هستند و انتقادات به شورا زیاد است و بایستی تلاش بیشتری برای کسب رضایت آحاد جامعه را داشته باشیم.

وی ابراز داشت: از رسانه‌ها نیز انتظار داریم اخبار امیدبخش را در جامعه منتشر کنند.

دانش وعده داد روز سه شنبه نیز تکلیف کمیسیون‌های شورا را با حضور اعضا مشخص کند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید