به گزارش خبرنگار آفتاب جنوب، سجاد کرمشاه پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اهداف و برنامه های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدتی با همکاری شورای شهر سرگز برای توسعه این شهر در نظرگرفته شده است، اظهار کرد: فرهنگسازی از عمده ترین برنامه ها در این شهر می باشد.

وی افزود: زمین هایی که در گذشته در مسیر توسعه شهری وجود داشته به همت والای مردم شهر سرگز به شهرداری اختصاص یافت.

شهردار سرگز احمدی ادامه داد: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص زمین های که در مسیر توسعه شهری وجود داشته نداریم و حتی شهروندی داشتیم که هکتارها زمین خود را در اختیار شهرداری قرار داده است.

کرمشاهپورهمچنین به اقدامات انجام شده این شهرداری اشاره کرد و افزود: زیرسازی آسفالت خیابان امام حسین، شفا و ولی عصر شهر سرگز احمدی و ۲۰ هزار مترآسفالت درشهر انجام شده است.

وی اظهار کرد: این شهرداری تفاهم نامه ای با اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در خصوص احداث زمین ورزشی داشته و قرار بوده تمامی زیرساختها را شهرداری سرگزاحمدی ایجاد نماید و تنها چمن مصنوعی را اداره کل ورزش و جوانان تقبل کند که علی رغم گذشت ۳ سال از زمان انعقاد این تفاهم نامه چمن مصنوعی آن نصب نشده است.

شهردار سرگز احمدی، احداث پارک های کودک، اجرای پیاده روها در مسیر شهر و خرید ماشین آلات راهسازی، جمع آوری زباله در روستاهای همجوار را از دیگر اقدامات انجام شده در زمان تصدی مسؤولیت خود معرفی کرد.

کرمشاهپور با بیان اینکه در شهرستان حاجی آبادود ربخش احمدی تعامل بسیار مناسبی میان مسؤولین و ادارات وجود دارد، گفت: راه ارتباطی و اشتغال برای توسعه این بخش بسیار مهم می باشد.

به گفته وی، راه عامل توسعه هر منطقه می باشد که دغدغه اصلی بخش احمدی نیز می باشد.

شهردار سرگز احمدی ادامه داد: کمبود زمین در شهر چالش پیش روی شهرداری می باشد و در حال حاضرهیچ گونه زمینی نداریم واز راه وشهرسازی درخواست الحاق زمین های اطراف شهررا به شهر داشته تا بتوانیم شهرک های مسکونی ایجاد نماییم.

مسعود شهبازی رییس شورای شهرسرگز احمدی نیز درادامه گفت: حقوق شهروندی یکی از دغدغه های شهروندان بوده که دراین زمینه تمام قد همت خود را جزم کرده ایم.

وی بهره برداری زمین ورزشی ، ادامه احداث بلوار امام خمینی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال در هفته دولت را از اهم پروژه هایی معرفی کرد که در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

منصور شهبازی دیگر عضو شورای شهر نیز با بیان اینکه کشاورزی و دامپروری این منطقه حائز اهمیت است، اظهار کرد: خرما از مهم ترین سوغات این منطقه می باشد.

به گفته وی، امروز افتخاز به بزرگان و اجدادمان می کنیم و تاسف می خوریم که نتوانسته ایم حتی سردخانه ای را در این منطقه احداث کنیم.

حسین شهبازی دیگر عضو شورای شهر نیز با بیان اینکه از مسوولین تقاضای حمایت داریم، گفت: در کمیته نرخ  گذاری خرما نرخی برای محصول خرما مشخص شده ولی تاکنون هیچ حمایتی نشده است و در این منطقه ۷۰۰ اصله نخلیات وجود داشته که ۵ هزار خرما برداشت می شود و به شهرستان های مختلف می رود که سود با دلالان و ضرر با کشاورز می باشد.

انتهای پیام/

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید