فرمانداربندرعباس گفت: در هفته دولت علاوه بر افتتاح چندین پروژه‌های عمرانی باید ویژه‌برنامه‌هایی برای اقشار مختلف مردم اجرا شود.

احمد پویافر ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در سالن کنفرانس فرمانداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت بخصوص شهیدان رجائی و باهنر بر لزوم برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: در برگزاری برنامه‌های هفته دولت در کنار افتتاح چندین پروژه‌های عمرانی باید ویژه برنامه‌هایی نیز برای اقشار مختلف مردم دیده شود.

وی در ادامه، شهیدان رجایی و شهید باهنر را دو الگوی بزرگ و شاخص دولت در نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و افزود: ایمان، اخلاق، خلوص نیت و منش کاری این دو بزرگوار الگویی برای همه دولتمردان است و باید به ابعاد شخصیتی و فرهنگی این دو شهید در هفته دولت پرداخته شود.

فرماندار بندرعباس تصریح‌کرد: هفته دولت فرصتی مناسب است برای نشان دادن خدماتی که دستگاه‌ها انجام داده‌اند، امیدواریم همه در این هفته حضور فعال داشته باشند تا بتوانیم هفته دولت خوبی را در خور شأن مردم و نظام داشته باشیم.

پویافر بیان‌کرد: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت هفته دولت در شهرستان مدنظر است که از سوی مدیران ادارات اجرا خواهند شد.

وی، تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای هفته دولت، تبلیغات محیطی، دیدار با خانواده معزز شهدا، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، بازدید از طرح‌های عمرانی در شهرستان را ازجمله این برنامه‌ها برشمرد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید