فرمانده مرزبانی هرمزگان از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای دریایی هرمزگان و کشف بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال انواع کالا طی یک ماه گذشته خبر داد.

علی‌اصغر خرم‌روی  در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به تشدید گشت‌های دریایی و ساحلی در مرزهای استان هرمزان اظهر داشت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، مرزبانان این استان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی دو چندان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مبارزه جدی با ورود کالای قاچاق و برخورد با آن به صورت ویژه در دستورکار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان استان قرار گرفته است افزود: در همین راستا مرزبانان استان طی یک ماه گذشته با اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بیش از ۲ هزار ۲۰۰ کیلومتر از سواحل و ۱۴ جزیره استان با توقیف ۱۷۹ دستگاه خودرو و شناور موفق شدند ۴۵۷ میلیارد و ۶۲۱ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۵۰۰ ریال انواع کالای قاچاق را در مرزهای استان متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان تصریح‌کرد: در همین راستا ۱۸۲ متهم متخلف اقتصادی نیز با کارهای اطلاعاتی،تحویل مراجع مسؤول شدند.

خرم‌روی،کشف بالغ بر ۲ تن و۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را از دیگر دستاوردهای مرزبانان استان هرمزگان در اجرای این طرح برشمرد و گفت: با تلاش مرزبانان استان همچنین از خروج بیش از ۲۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از کشور جلوگیری شد.

وی افزود: همچنین مرزبانان با اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی حوزه استحفاظی، موفق شدند انواع کالای قاچاق شامل ۱۸ هزار و ۱۲۸ بسته اجناس خوراکی، ۲۹ هزار و ۵۴۴ قوطی نوشیدنی، دوهزار و ۹۲۸ دستگاه لوازم خانگی، ۶۹ هزار و ۱۵۸ ثوب
البسه، یک‌هزار و ۲۸۴ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۷۰ تن برنج و شکر و چای، ۸ تن
محصولات کشاورزی و باغی و غیره را کشف و ضبط کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید