استاندار هرمزگان هموار کردن زمینه کامل برای جذب سرمایه‌گذاران را از سیاست‌های محوری و اصلی در هرمزگان اعلام کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای این سیاست هستند.

به گزارش ایسنا، منطقه‌ خلیج‌فارس، فریدون همتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی را از سیاست‌های مهم دولت برشمرد و عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی هرمزگان باید تحقق این سیاست مهم را به‌طورجدی پیگیری کرده و براساس امتیازاتی که قانون‌گذار و دولت در نظر گرفته، پروژه‌های نیمه‌تمام را به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی ادامه داد: پروژه‌های قابل‌واگذاری از طریق رسانه‌ها به سرمایه‌گذاران معرفی شوند تا بخش خصوصی با آن‌ها آشنایی پیدا کند.

استاندار هرمزگان هموار کردن زمینه کامل برای جذب سرمایه‌گذاران را از سیاست‌های محوری و اصلی در هرمزگان اعلام کرد و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای این سیاست هستند و همه مدیران باید شرایط لازم را برای فعالیت سرمایه‌گذاران در استان فراهم کنند.

همتی تصریح کرد: باید زمینه را برای سرمایه‌گذاری در هرمزگان تسهیل کنیم تا این سرمایه‌ها به اشتغال و تولید تبدیل شود و جهت تسهیل سرمایه‌گذاری در استان هر نوع مصوبه‌ای که نیاز باشد را در شورای برنامه‌ریزی و سایر کارگروه‌ها به تصویب خواهیم رساند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت احداث پالایشگاه در جاسک، اظهار داشت: در این راستا طرحی برای اجرای یک پروژه بزرگ شامل پالایشگاه، بندر، نیروگاه و آب‌شیرین‌کن در جاسک، از سوی این سرمایه‌گذار ارائه‌شده و باید به‌سرعت شرایط آغاز عملیات اجرایی این طرح از سوی دستگاه‌های مسئول فراهم شود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید