چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متافو (IranMetafo 2017) در آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار و فعالان و صاحب ‌نظران در رشته های گوناگون و در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم آمدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس؛ آلومینیوم المهدی و هرمز جنوب بعنوان بزرگترین و پیشرفته ترین صنعت تولید آلومینیوم بخش خصوصی کشور همراه با شرکت معادن فاریاب در نمایشگاه ایران متافو حضور یافتند.

نمایشگاه ایران متافو آوردگاه صاحبان صنعت وتجارت داخلی و خارجی بوده از این رو فرصت مناسبی است تا آلومینیوم المهدی و هرمزجنوب با بهره گیری از توان و دستاوردهای بومی خود در این فرصت جهت افزایش نقاط قوت خود بکوشند.

همچنین شرکتهای معتبر از کشورهای صاحب نام و سبک در زمینه صنعت و تجارت از غرفه آلومینیوم المهدی بازدید کردند  که می توان به کشورهای فرانسه،ایتالیا، اسپانیا،آلمان و چین اشاره
نمود .

براساس این گزارش ، در سال “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال”  شرکت آلومینیوم المهدی و هرمز جنوب با حضور در این نمایشگاه و ارائه آخرین دستاوردها در زمینه بومی سازی، ساخت و تجهیز قطعات مورد نیاز بدست کارکنان متخصص و متعهد خود گامهای عملی در رسیدن به توسعه پایدار برداشته است.

گفتنی است ؛ این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی روبرو است و شرکتهای صنعتی برتر داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه نموده و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

انتهای پیام /

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید