گروه مرزبانی- فرمانده مرزبانی هرمزگان از برگزاری آزمون استخدامی رسته مرزبانی و دریابانی در هرمزگان خبر داد.

سرهنگ” علی اصغر خرم روی” در تشریح این خبر اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مرد در رسته مرزبانی و دریابانی در استان‌های مرزی از جمله هرمزگان اقدام به برگزاری آزمون در این رسته ها در محل سالن امتحانات پلیس راهور استان نمود.
سرهنگ “خرم روی” افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مرد مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد برای پاسداری و حفظ و حراست از حریم مرزهای پهناور استان هرمزگان در رسته مرزبانی و دریابانی به صورت پیمانی ۵ ساله در مقطع درجه داری آزمون استخدامی برگزار نموده است.
وی با اشاره به اینکه در این آزمون 107 نفر داوطلب حضور داشتند گفت: اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوء پیشینه کیفری، عدم اعتیاد به مواد مخدر ،داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم برای خدمت و … را از شرایط عمومی این استخدام برشمرد.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه اظهار داشت:داوطلبان می توانند جهت اطلاع از نتیجه آزمون در 22 آذرماه به مرکز گزینش و استخدام مرزبانی هرمزگان مراجعه کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید