به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دكتر سيد محمود علوي در پنجمين نشست شوراي اداري استان هرمزگان و آئين تكريم و معارفه مديران كل سابق و جديد اداره كل اطلاعات هرمزگان با بيان اينكه برقراري امنيت مسئوليت حاكميت است، اظهار کرد: همه ما وظيفه داريم در دستگاه‌هاي امنيتي و انتظامي امنيت پايدار و باثبات را در بخش‌هاي مختلف حفظ كنيم.

وي ادامه داد: در مشي حكومتي موظف به اعمال روش دين و آئين و سيره ائمه اطهار(ع) و آيات قرآن كريم هستيم و در اين صورت است كه مي‌توان از مشكلات مردم گره‌گشايي كرد.

وزير اطلاعات با بيان اينكه اختلاف بين مردم و بين مسئولان موجب زمين‌گير شدن و از بين رفتن صلابت مي‌شود، تصريح كرد: از اينكه انسان‌ها و مجموعه‌هايي كه بايد خدمتگزار باشند، انرژي و توان خود را صرف اختلاف مي‌كنند، دلگير مي‌شويم.

حجت‌الاسلام علوي تأکید كرد: بايد به مسئوليت به‌عنوان امانت نگريست و آن را در جهت اجرای عدالت و گره‌گشايي از مشكلات مردم به‌كار بست.

وي اختلاف را مايه هلاكت دانست و بيان داشت: در شرايطي كه آمريكا، رژيم صهيونيستي و دشمنان منطقه‌اي به دنبال تخريب جمهوري اسلامي ايران هستند بايد وحدت داشت چون ملتي كه در امورش دست وحدت به هم دهند، شکست‌ناپذیر خواهد شد.

وزير اطلاعات خاطرنشان كرد: شكر نعمت مسئوليت در حكومت اسلامي، خدمتگزاري به مردم است و همه مردم بايد مورد ارائه خدمات مسئولان نظام اسلامي قرار گيرند تا حتي افرادي كه دل در گروي نظام ندارند نيز از عدالت و بركات اين نظام بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام علوي اضافه كرد: مسئولان بايد دل‌هاي خود را سرشار از مهر و محبت به مردم كنند و توجه به طبقات پايين جامعه را در رأس برنامه‌ها و فعاليت‌هايشان قرار دهند.

وي يادآور شد: ازآنجاکه مردم صاحب حكومت و انقلاب هستند بايد بدون منت و با نهايت دلسوزي به آن‌ها خدمت كنيم.

وزير اطلاعات امنيت اقتصادي و سلامت اقتصادي را از اركان تحقق اقتصاد مقاومتي برشمرد و افزود: براي تحقق يافتن آرمان اقتصاد مقاومتي نيازمند امنيت اقتصادي و سلامت اقتصادي هستيم.

به گزارش ایسنا، در پايان اين نشست از خدمات آقاي سليمي مديركل سابق اطلاعات هرمزگان با اهداي لوح تجليل و آقاي ساعد به‌عنوان مديركل جديد اطلاعات هرمزگان معرفي شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید