به گزارش ایرنا، امیر دریادار دوم ستاد رضا عباسی روز چهارشنبه در جمع فرماندهان پایگاه امامت ندسا گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش و نیروی دریایی سپاه پاسداران بر مبنای وظایفی که از قبل تعریف شده است بر خلاف نیروهای دیگر که کمتر با دشمن درگیر هستند همواره این رویارویی با دشمن را داشته اند و حتی نیروهای فرامنطقه ای را به وحشت انداخته اند.
وی افزود: کشتی هایی که از خلیج عدن یا سایر مناطق حرکت می کنند تحت نظر ما قرار دارد و خلیج فارس پایش و کنترل می شود و چنانچه اقدامی خلاف قوانین بین المللی رخ دهد توانایی مقابله با آنها را داریم.
وی خاطر نشان کرد: برادران سپاهی ما در اروند رود و ما در دریاها فعال هستیم ولی چنانچه هر کدام به کمک دیگری نیاز داشته باشیم هیچ کدام برای امنیت مردم کوتاهی نخواهیم کرد و به کمک هم خواهیم رفت که این نشان دهنده وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح ما است.
عباسی افزود: امروز آمریکایی ها با تحلیل هایی که انجام داده اند متوجه شده اند که وحدت نقطه حساس بین نیروهای مسلح ما است لذا روی این نقطه حساس دست گذاشته اند ولی از این غافل هستند که همه ما برای آرامش و امنیت مردم با هیچ کس شوخی نداریم و به هیچ عنوان کوتاهی نخواهیم کرد.
وی گفت: آن ها از این بی خبر هستند که با جعل کردن نام خلیج فارس باعث می شوند که وحدت بین ما و سپاه پاسداران بیشتر شود و باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید