به گزارش ایرنا، علیرضا نصری عصر یکشنبه در دیدار با جمعی از دانش آموزان نخبه بسیجی با اشاره به تغییر صحنه نبرد از نظامی به فرهنگی و اقتصادی افزود: امروز نقش آفرینی دانش آموزان در حوزه اقتصاد و فرهنگ ادامه راه شهدا برای خنثی کردن نقشه های جدید دشمنان و رسیدن به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد و فرهنگ است.
وی افزود: حلقه مفقوده بازار کار و دانش را باید در مدارس و نزد دانش آموزان جستجو کرد و یک دانش آموز بسیجی بعد از فارغ التحصیلی از مدرسه باید بتواند به عنوان یک نخبه توانمند در بازارکار فعال باشد.
فرماندار شهرستان قشم تصحیح الگوی مصرف، تغییر نگرش شغلی در خانواده ها و تشویق به استفاده از تولیدات داخلی را از جمله کارهای زیر بنایی و ضروری ذکر کرد که جامعه دانش آموزی می تواند عهده دار آن شود.
وی تصریح کرد: تولید و اشتغال هنگامی رونق می یابد که فرهنگ آن نهادینه شود و بستر این امر نیز باید در مدارس ابتدایی فراهم شود.
نصری با گرامیداشت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده افزود: دشمن شناسی، ایثار، اخلاص، بصیرت و موقعیت شناسی شهید فهمیده باعث شد تا وی به عنوان الگوی جامعه دانش آموزی ماندگار شود و یک دانش آموز بسیجی همواره باید این معیارها را در خود زنده نگه دارد.
شهرستان قشم دارای 23 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف است.
این شهرستان شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید