به گزارش ایرنا ، رضا اوژند روز چهار شنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایش کاری از حبیب الله ناصری است که در بخش تئاتر خیابانی بیست وچهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان هدان اجرا می شود.
وی بیان داشت: نمایش مبارک باشد به همراه هفت نمایش دیگر از سایر استان به بخش تئاتر خیابانی این جشنواره راه یافته است.
وی یاد آور شد: آثار پذیرفته شده بخش ‘مسابقه تئاترخیابانی’ شامل نمایش ‘آش مهربانی’ بر اساس کتاب آش سنگ با کارگردانی زهرا مریدی از تهران ، نمایش ‘بازی و کودک’ نوشته محمد رضا جعفری لفوت کارگردان مریم مهدی پور پیر بستی از کیاشهر ، نمایش ‘ تفنگچی’ نوشته و کارگردانی سیاوش توده فلاح از نظر آباد است.
وی افزود: همچنین ‘ خواستن و توانستن’ نوشته احمد بیگلریان کارگردان نسا بخشی از همدان ، نمایش ‘سبز و سبز’ نوشته و کارگردانی مهدی صالح یار از تبریز، نمایش ‘سیاره فتالاموس’ نوشته و کارگردانی بهداد بلیغ فر از تهران، نمایش ‘ مبارک باشد’ نوشته و کارگردانی حبیب اله ناصری از میناب و نمایش ‘یک میهمانی ساده’ نوشته و کارگردانی مهدی حبیبی از شهر ری از دیگرنمایش ها می باشند.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در آذرماه امسال ، خاطرنشان کرد: هنر تئاتر در شهرستان میناب از محبوبیت و ظرفیت بالایی برخوردار است و گروه های هنری این شهرستان همواره در جشنواره های ملی و بین المللی حضور دارند و افتخارات بسیاری برای هرمزگان و این شهرستان کسب می کنند.
شهرستان میناب با 300 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید