به گزارش ایرنا، فرمانده پلیس راه شهرستان جاسک عصر روز دوشنبه در اجتماع بزرگ موتورسیکلت سواران قانون مدار در هفته ناجا با بیان اینکه فرهنگ سازی نقش اساسی در استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی دارد گفت: موتور سواران توجه داشته باشند که استفاده از کلاه ایمنی نقش مهمی در جلوگیری از تصادفات دارد و به همین دلیل پلیس با قاطعیت با موتور سوارانی که از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند برخورد خواهد کرد.
سروان آرش رحیمی افزود: بخش زیادی از راکبان موتورسیکلت را جوانان تشکیل می دهند، بنابر این همراهی این قشر با پلیس راه و رعایت قوانین تاثیر زیادی در کاهش سوانح دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان جاسک نیز گفت: اجرای طرح ارتقا ایمنی موتورسواران و عابران پیاده در سال 96 طبق سال های گذشته بیان کننده تاکید و اصرار مسئولان به استفاده از کلاه ایمنی است.
سرهنگ عباس قاسمی افزود: بر اثر کوچک ترین برخورد موتورسیکلت با خودرو یا پیش آمدن حوادثی دیگر، راکبان موتور از ناحیه سر آسیب جدی می بینند که متاسفانه اکثر آن ها منجر به فوت و یا معلولیت های جبران ناپذیر می شود.
در پایان این اجتماع از طرف فرماندهی انتظامی و پلیس راه جاسک به 40 راکب موتور سیکلت شهرستان بعد از ارایه آموزش های لازم برای موتورسواران، کلاه ایمنی اهدا شد.
شهرستان جاسک با 58 هزار و 884 نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید