به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح هرمزگان که به مناسبت روز نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: عراق یکی از نمونه هایی است که با ایجاد نیروهای مردمی برای مقابله با گروه‌ های تکفیری همچون داعش یک الگو برداری صحیح از بسیج و سپاه پاسداران ایران انجام داده که این کشور را در مقابله با تکفیری‌ ها قدرتمندتر کرده است.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشور دارای آمادگی کامل برای مقابله با هر تهدیدی هستند و توانشان در منطقه بی ‌نظیر است.
وی اضافه کرد: کشورهای منطقه به جای به کارگیری نیروهای بیگانه برای ایجاد امنیت در منطقه، بهتر است از ظرفیت‌های نظامی کشوری همچون ایران که منافع مشترکی با آنها دارد، استفاده کنند.
رئیس شورای تامین هرمزگان اظهار داشت: حضور نیروی دریایی سپاه پاسداران در آب ‌های خلیج فارس موجب افزایش اقتدار ایران اسلامی شده است.
همتی یادآور شد: جوانان انقلابی نیروی دریایی سپاه پاسداران با رشادت و دلاوری های خود در جنگ تحمیلی رو در رو با دشمنان مبارزه کردند و اجازه ندادند ذره‌ ای از این خاک مورد تجاوز قرار گرفته و به یغما برده شود.
وی ابراز داشت: وجود مقام معظم رهبری، مردم آگاه و همیشه در صحنه و نیروهای مردمی همچون سپاه پاسداران و بسیج، انقلاب اسلامی ایران را از هرگونه توطئه دشمنان محفوظ نگاه داشته است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید