هادی ابراهیمی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واحدها و بنگاه های اقتصادی در بخش های مختلف خدمات، صنعت و کشاورزی بخصوص واحدهای بزرگ اقتصادی استان می توانند با ثبت نام در دوازدهمین جشنواره استانی کارآفرینان برتر زمینه حضور خود در جشنواره ملی کارآفرینان برتر کشوررا فراهم کنند.
وی ادامه داد: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کارآفرینی، ایجاد تعامل و همکاری بین فعالان اقتصادی و ایجاد فضای نشاط و خلاقیت رقابت در کسب و کار برگزار می شود.
ابراهیمی با اشاره به نام گذاری امسال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی ؛ تولید و اشتغال گفت: از بین واحدهای اقتصادی ثبت نام شده در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تعدادی که دارای شرایط لازم باشند بعنوان کارآفرین برتر پیشنهاد می شوند تا در صورت دارابودن شاخص های مورد نیاز بعنوان کارآفرین برتر ملی معرفی شوند.
وی خاطرنشان کرد: صاحبان کسب‌ وکار دارای نوآوری و خلاقیت می‌توانند در مهلت اعلام‌ شده به آدرس اینترنتی’www.karafarinanebartar.ir مراجعه و برای ثبت‌نام و تکمیل فرم‌ها و ارسال مستندات اقدام کنند.
مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون و کار هرمزگان گفت: کارآفرینان نقش موثری در اشتغال و توسعه کشور دارند و شناسایی و معرفی آنان، استفاده از توانمندی و تجارب این قشر برای پیشرفت، توسعه و بهبود بیشتر فضای کسب و کار امری ضروری است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید