گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران، جانبازان، آزادگان، شهدا و خانواده گرامی ایشان بمناسبت هفته دفاع مقدس در آلومینیوم المهدی
بمناسبت هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدای شاغل در شرکت آلومینیوم المهدی و هرمز جنوب از این بزرگواران تقدیر و یاد و خاطره دلاوران دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم زنده نگاه داشته شد.در این مراسم ابتدا سردار دانشمند مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران شرکت با تبریک بمناسبت هفته دفاع مقدس زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهدای گرانقدر را وظیفه ای بزرگ برشمرد.
وی هشت سال دفاع مقدس را سراسر گنجینه دانست و ابراز امیدواری کرد: با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تحقیق و پیگیری در زندگی ایثارگران و شهدا و رشادتهای بزرگواران عرصه دفاع مقدس، آنرا سراسر چراغ هدایت برشمرد و حرکت در مسیر راه این بزرگواران را رسالت همه ما دانست. در ادامه وی ضمن سپاسگزاری و تقدیر از توجهات و حمایتهای مدیرعامل مهندس نصوری از عزیزان ایثارگر شاغل در آلومینیوم المهدی و هرمز جنوب و نیز اقدامات وی در جهت رفاه این عزیزان آنرا برکت و موهبت الهی دانست و از مهندس نصوری به نمایندگی از خانواده ایثارگران تقدیر کردند.
درادامه نصوری مدیر عامل شرکت المهدی و هرمز جنوب با عرض سلام و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: همه ما وامدار رشادتها و دلاوریهای عزیزان ایثارگر، جانباز، آزاده و شهید هستیم و آثار و برکات دفاع مقدس را میتوان در زندگی همه ما مشاهده کرد.ایشان جنگ تحمیلی را نه جنگ قومی و قبیله ای، بلکه نبرد برای حفظ ارزشها و اصل ظلم ستیزی دانست.
وی گفت: از صدر اسلام تا کنون یزید و یزیدیان با اهل بیت و پیامبر و مکتب حقیقی اسلام در ستیز بوده اند و اکنون نیز طالبان و داعشیان قصد نابودی انسانیت و حق و حقیقت دارندکه با حول قوه الهی و با ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و مدافعین حرم، توطئه ایشان نقش برآب شد. تفکر گمراه همیشه بوده و هست و خواهد بود و در هر برهه به اشکال مختلف خود را نمایان می کند که ما باید با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و حرکت در مسیر شهدا هوشیار تر از همیشه باشیم. نصوری تلاش در سنگر تولید را با ارزش و تاثیر گزار دانست و از همه پرسنل خواست تا با تلاش در سنگر تولید به خودکفایی کشور عزیزمان ایران کمک کنیم. مدیرعامل المهدی خود را در همه حال خدمتگزار پرسنل و در مسیر احقاق حقوق انها دانست و گفت: تمام تلاش ما در جهت رضایت ورفاه پرسنل می باشد. در ادامه با اهدای هدایایی از پرسنل ایثار گر و خانواده معظم شهدا، شاغل در شرکت تقدیر و تمجید بعمل آمد .

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید