جلسه بررسی برنامه های نامزدهای تصدی عنوان شهرداری بندرعباس شامگاه یکشنبه ادامه یافت و صمد حمزه ای یکی از نامزدهایی است که تشکیل تیم تحقیقاتی برای ارائه راهکار حل مشکلات فاضلاب و روان آب های شهری و پساب خروجی تصفیه خانه بندرعباس و تشکیل کارگروه ساماندهی و زیبا سازی ساحل و خورها به کمک متخصصان داخلی و جهانی با هدف الگوگیری از شهرهای ساحلی مدرن را بخشی از برنامه های خود در توسعه بهداشت و محیط زیست شهری اعلام کرد.
این نامزد هدف های برنامه های یاد شده را حفاظت از محیط زیست ساحل و دریا در برابر اثرهای مخرب فعالیت های انسانی و صنعتی ذکر کرد.
وی ایجاد درآمد مرتبط با دریا برای شهروندان از راه ایجاد بازارچه های محلی و سنتی را به عنوان بخش دیگری از اهداف و برنامه های خود معرفی کرد.
حمزه‌ ای ادامه داد: شهرداری بندرعباس با وجود دستیابی به یک سیستم جامع و پیشرفته با پیشرفت‌ هایی که داشته است به علت نداشتن سیستم یکپارچه گرایی، سلیقه گرایی و عدم تخصص در برنامه‌های درازمدت ضعف ‌هایی دارد.
مهدی دسینه دیگر نامزد شهرداری بندرعباس نیز نداشتن پیوست فرهنگی و زیست محیطی را یکی از آسیب های طرح های مدیریت کنونی شهرداری بندرعباس دانست.
هر چند فرآیندهای مالی شهرداری بندرعباس بیشترین حجم از برنامه های دسینه را به خود اختصاص داده بود اما این نامزد نیز بر ضرورت ساماندهی ساحل و حل مشکلات زیست محیطی خورها تاکید داشت.
وی برای گسترش فضای سبز بندرعباس برنامه های مفصلی دارد که جزئیات آن را به صورت مکتوب به منتخبان شورای پنجم ارائه کرده است.
11گزینه از سوی 11 عضو شورای پنجم بندرعباس برای تصدی شهرداری بندرعباس معرفی شد که تاکنون چهار گزینه انصراف خود را اعلام کرده اند.
بر اساس آن چه اعلام شده است شورای جدید در اولین روز کاری خود (یکم شهریور) شهردار بندرعباس را از بین این هفت گزینه معرفی خواهد کرد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید