سید کاظم موسوی شنبه در حاشیه اعزام این کاروان اظهار داشت: این کاروان متشکل از 10 نفر از نیروهای ماهراستان در تخصص های مختلف ساختمانی و فنی از جمله ، آرماتوربند، قالب بند، سنگ کار، سنگ بر، سیمان کار، کاشی کار، لوله کش، سیم کش، جوشکار، نقاش است.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد شش نفر به شهر بلد جهت شرکت در پروژه توسعه حرم امامزاده سیدمحمد(ع) و چهار نفر نیز به کربلا برای مشارکت در ساخت صحن عقیله بنی هاشم(س) اعزام شدند.
این مقام مسئول اظهار کرد: این افراد به مدت 30 روز در کشور عراق حضور خواهند داشت که در طول این مدت، 27 روز را در پروژه ها مشغول کار خواهند بود و سه روز پایانی نیز به زیارت عتبات عالیات در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا مشرف می شوند.
موسوی تصریح کرد: تاکنون 85 نفر داوطلب از هرمزگان در تخصص های مختلف ساختمانی و فنی برای مشارکت در پروژه بازسازی عتبات عالیات ثبت نام کرده اند.
وی بیان داشت: این افراد نیز در قالب کاروان های 10 نفره به عراق اعزام خواهند شد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات هرمزگان یادآورشد: علاقه مندان برای شرکت در اجرای پروژه های اماکن متبرکه می توانند به دفاتر ستادبازسازی عتبات عالیات در شهرستان محل سکونت خود مراجعه و ثبت نام کنند.
هشت در حرم امامین عسکریین(ع) و حرم امامزاده محمد عموی گرامی حضرت ولی‌عصر(عج) در استان هرمزگان در حال ساخت است.
از این هشت در چهار در متعلق به حرم امامین عسکریین(ع) در سامرا و 4 در مربوط به حرم امامزاده محمد عموی حضرت ولی‌عصر(عج) در شهر بلد عراق است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید