محمدعلی اصل سعیدی پور دوشنبه در مراسم اختتامیه این دوره از ممیزی در بندر شهید رجایی، اظهار داشت: در این ممیزی، تمامی شاخص های عملکردی HSE و آتش نشانی این بندر مطابق با استاندارد های ISO14001 و OHSAS18001 مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.
سعیدی پور با اشاره به ایجاد ساختار یکپارچه HSE و آتش نشانی از ابتدای سال جاری در بندر شهید رجایی، انجام این مهم را اقدامی جهت ایجاد هماهنگی درون سازمانی به منظور ارتقاء شاخص عملکرد HSE و آتش نشانی در بندر دانست.
معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تاکید کرد: با توجه به سرعت بالای رشد و توسعه بندر شهید رجایی، لزوم حفظ و ارتقاء استاندارد های مربوط به HSE و آتش نشانی بسیار حائز اهمیت است.
سعیدی پور با اعلام وجود برخی کمبود های ساختاری در بنادر، لزوم سرمایه گذاری بیش از پیش به ویژه در بخش توانمند سازی نیروی انسانی، رفع کمبودهای تجهیزاتی و نرم افزاری و ایجاد هماهنگی های برون سازمانی را خواستار شد.
بندر شهید رجایی دروازه طلایی اقتصاد ایران است که 53 درصد صادرات و واردات، 70 درصد ترانزیت و تخلیه و بارگیری حدود 85 درصد کالاهای کانتینری در سطح کل بنادر کشور را پشتیبانی می کند.
بندر شهید رجایی با 18 دستگاه گنتری کرین (جرثقیل غول پیکر جهت تخلیه و بارگیری کانتینری) و 40 پست اسکله، بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید