منطقه خلیج‌فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام از نامزدها در چهار حوزه تا 20 خرداد ادامه دارد.

عبدالله غریب زاده افزود: داشتن تابعیت ایرانی،نداشتن فساد اخلاقی و مالی،داشتن حسن شهرت اجتماعی و شغلی و رعایت اخلاق و شئون پزشکی، تعهد عملی به احکام دین اسلام و وفاداری به قانون اساسی، دارا بودن حداقل سه سال سابقه عضویت در سازمان نظام پزشکی و عدم عضویت در هیئت‌های نظارت و اجرایی از شرایط انتخاب شوندگان هیئت‌مدیره نظام پزشکی است.

وی تصریح کرد: نامزدها باید برای نام‌نویسی، دو نسخه فتوکپی از همه صفحه‌های شناسنامه، تصویر کارت ملی، 6 قطعه عکس 3در 4، تصویر کارت عضویت معتبر در سازمان نظام پزشکی که برابر اصل شده باشد، تکمیل پرسشنامه داوطلبی و تأییدیه سه سال سابقه عضویت در سازمان نظام پزشکی را به همراه داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: نامزدها برای نام‌نویسی در بندرعباس به معاونت درمان دانشگاه واقع در آزادگان ضلع شرقی پارک شهدا واحد نظارت بر درمان، در میناب ،قشم و بندرلنگه به شبکه‌های بهداشت و درمان این شهرستان‌ها مراجعه کنند .

غریب زاده در پایان گفت: هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی 30 تیرماه امسال به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور در هرمزگان برگزار می‌شود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید