علیرضا درویش نژاد سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی این اداره کل، بیان داشت: با تمرکززدایی از برنامه های فرهنگی و هنری، تبادل تجربه و اندیشه در سراسر استان شکل می گیرد .
وی افزود : تمرکز زدایی از برنامه ها و انتقال آنها به شهرستان ها از جمله ضروریات و اولویت های امسال است که باید از این طریق علاوه بر افزایش توانمندی شهرستان ها ، سرانه استفاده عموم مردم از برنامه های فرهنگی و هنری را بالا برد.
درویش نژاد تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون زیر ساخت های لازم در بیشتر شهرستان ها فراهم شده و این آمادگی وجود دارد که میزبانی بسیاری از برنامه ها به آنها سپرده شود.
وی بیان داشت: گستردگی هرمزگان و تنوع قومی و مذهبی باعث شده فرهنگ استان در هر منطقه شاخص ها و ویژگی های منحصر به خود داشته باشد که در بسیاری از این مناطق در حال از بین رفتن است .
این مقام مسئول گفت : در برنامه سال 96 سعی کرده ایم بسیاری از برنامه ها را به شهرستان ها انتقال دهیم تا از این طریق بخشی از استعداد ها و ظرفیت ها شکوفا شوند.
درویش نژاد خاطرنشان کرد: بر مبنای شعار سال که اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال می باشد و همچنین تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر وجود روح اسلامی و قرآنی در برنامه های فرهنگی و هنری، باید همه برنامه ها با همین اولویت ها تدوین شود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید