، منطقه خلیج‌فارس، درحالی‌که در هفته جاری شاهد حضور چهره‌هایی همچون سعید جلیلی و مهرداد بذرپاش در حمایت از ابراهیم رئیسی و فاطمه هاشمی در حمایت از حسن روحانی در استان هرمزگان بودیم، با توجه به انصراف محمدباقر قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری، سفر امروز وی به استان هرمزگان و حضور در جمع هوادارانش لغو شد تا شب گذشته در سومین همایش حامیان رئیسی در بندرعباس شاهد ائتلاف هواداران قالیباف و رئیسی باشیم.

اما این پایان کار نیست و درحالی‌که سکوت فعالیت ستاد مصطفی میرسلیم را فراگرفته و تاکنون شاهد حضور هیچ سخنرانی در این ستاد نبوده‌ایم، مسجد قدس بندرعباس صبح امروز به‌جای قالیباف میزبان طاهره رحیمی، دبیر کل جامعه فاطمیون بود تا حامیان رئیسی و قالیباف در این گردهمایی حضور یابند و قرار است امشب از ساعت 20 در سالن حوزه علمیه خواهران گردهمایی دانشگاهیان و فرهنگیان حامیان ابراهیم رئیسی به ترتیب خیراندیش(پژوهشگر طب سنتی)، روستا آزاد(رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف)، خوانساری(پژوهشگر هسته‌ای)، طریقت منفرد(وزیر اسبق بهداشت) و صدرالساداتی(نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری) برگزار شود.

اما از ستاد حسن روحانی در استان هرمزگان خبر می‌رسد گردهمایی بزرگ حامیان روحانی چهارشنبه‌شب در بندرعباس برگزار می‌شود. براساس شنیده‌های خبرنگاران قرار است این همایش ساعت 20 در محل پارک غدیر زیر پرچم برگزار شود. این همایش آخرین برنامه تبلیغاتی حامیان حسن روحانی در بندرعباس است که از سوی این ستاد برنامه‌ریزی‌شده است. در این همایش علاوه بر برنامه‌های متنوع فرهنگی ـ هنری دو سخنران ویژه خواهد داشت. قرار است محمدعلی نجفی وزیر آموزش‌وپرورش در دولت اصلاحات و رئیس ستاد فرهنگیان حسن روحانی و عبدالحسین مقتدایی استاندار سابق خوزستان و اسبق هرمزگان در این همایش سخنرانی کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید