بهروز اکرمی شنبه به خبرنگاران افزود: متولدین 29 اردیبهشت 78 به قبل می توانند در انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر وروستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت 96 شرکت کنند.
وی بیان داشت: برنامه ریزی های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه انجام شده و انتظار می رود مردم حضور گسترده و پرشوری در این عرصه مهم سیاسی داشته باشند.
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان یادآورشد: تعداد کاندیداهای شورای شهر هرمزگان 810 نفر است که برای 198 صندلی شورای شهر رقابت می کنند و تعداد کاندیداهای شورای روستا هم هفت هزار و 609 نفر است که برای چهار هزار و 216 صندلی رقابت می کنند.
یکهزار و 474 شعبه اخذ رای شامل 796 صندوق ثابت و 497 صندوق سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در این استان پیش بینی شده است.
در هرمزگان سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس برگزار می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت سال 96 برگزار می شود.
حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک با جمعیتی حدود 250 هزار نفر است که از این تعداد 130 هزار نفر در شهرستان بندرلنگه حضور دارند.
این حوزه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورا اسلامی است.
شهرستان بندرلنگه در240 کیلومتری، بستک در 210 کیلومتری و پارسیان در 500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید