معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ضمن تکذیب ادعاهای فاطمه آلیا نماینده سابق مجلس، بر پیگرد قضایی تأکید کرد.
روزنامه ایران: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ضمن تکذیب ادعاهای فاطمه آلیا نماینده سابق مجلس، بر پیگرد قضایی تأکید کرد.
آلیا در گفت و گویی که کلیپ آن در رسانه های اصولگرا پخش شده مدعی شده که  معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، لیست اسامی زنان مطلقه  ۲۰ تا ۲۵ سال را به سازمان ملل برای کار در آنتالیا داده است. به گزارش «ایران» شهیندخت مولاوردی در کانال تلگرامی خود نوشته است: در این کلیپ که ثانیه‌هایی از آن مزین به شعار دولت کار و کرامت!
هست ایشان با دروغ پردازی و وارونه نمایی محض اتهامی را به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری وارد می کند که به یقین قابل پیگرد قضایی بوده و این معاونت تا ارائه مستندات و مدارک و دلایل محکمه پسند برای اثبات  این ادعای واهی از پا نخواهد نشست.
وی افزوده است: اگر برادران!!! بازنشر کننده این گفت‌وگو مدعی هستند که در جریان این اقدام معاونت در آن زمان بوده‌اند که باید کلاهشان را بالاتر گذاشته  و بر شرف و غیرتشان درود فرستاد که تاکنون دم برنیاورده اند! و گرنه با چه مجوز اخلاقی و شرعی به خودشان اجازه می دهند با انتشار این یاوه‌گویی‌ها که زاییده ذهن های متوهم و مالیخولیایی است جامعه را در معرض ناامنی روانی قرار دهند؟

مولاوردی تأکید کرده است: ضمن محفوظ دانستن حق پیگیری حقوقی و قضایی برای این معاونت، جهت تنویر افکار عمومی در آستانه تصمیم مهم و سرنوشت ساز و انتخابی آگاهانه، برای چندمین بار یادآور می شود که در قالب برنامه کاری مشترک (برونداد پنجم) در قالب پنجمین برنامه کشوری حتی یک سطر اطلاعات (چه برسد به اطلاعات زنان مطلقه ۲۰ تا ۲۵سال که تاکنون در جایی تجمیع نشده است!)در اختیار دفتر صندوق جمعیت ملل متحد قرار نگرفته است و  در صورت اصرار بر این اتهام اثبات آن طبق اصل «البینة علی المدعی»، با مدعیان دروغین است تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید