سیده فاطمه ذوالققدرعصر شنبه در آیین تجلیل از مدرسان نمونه دانشگاه فرهنگیان هرمزگان ابراز داشت: موفقیت های دولت در سایر بخش ها هم قابل توجه بوده است.
وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو همه باید سعی کنیم با توجه به ویژگی های افراد فردی اصلح، شایسته و مقتدر برای تکیه زدن بر صندلی ریاست جمهوری برگزیده شود.
نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اعضای کمیسیون فرهنگی سفر سه روزه به هرمزگان با مسائل و مشکل های مختلف هرمزگان آشنا شدند و این کمیسیون سعی دارد در بودجه های سال های آینده سهم مناطق کمتربرخوردار و محروم را از بودجه های فرهنگی افزایش دهد.
وی ادامه داد: معاون وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی که ( چهارشنبه تا جمعه)این هیات را همراهی می کرد 190 میلیون تومان برای مباحث فرهنگی این استان اختصاص داد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این استان در سایر بخش های کمبودها و نابسامانی های فراوانی دارد که باید آنها را پی گیری کرد.
وی ادامه داد: مشکل های آموزش و پرورش توسط اعضای این کمیسیون بررسی شد که به کمیسیون آموزش مجلس منتقل می شود.
ذوالقدر خاطر نشان کرد: در زمینه راه های هم استان هرمزگان دارای نابسامانی های فراوانی بوده که یک سفر کوتاه جاده ای از بندرعباس به جاسک عمق آنرا نشان می دهد.

انتهای پیام /*

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید