معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در اولین جلسه شورای اداری شهرستان میناب، گفت: 1598 فرصت شغلی برای شهرستان میناب در سامانه ملی رصد در سال 95 به ثبت رسید.

 منطقه خلیج فارس در میناب، اولین جلسه شورای اداری شهرستان میناب با حضور مسئولان سطح شهرستان با حضور امام جمعه میناب در فرمانداری ویژه میناب برگزار شد.

راه درمان تحریم ها اشتغال است

حجت الاسلام معتمدی فر پیشاپیش   عید مبعث را تبریک گفت و افزود: یکی از اشتباهات ما توکل و اعتمادهای نابجایی است که به بعضی چیزها می بندیم و بعثت نیز به همین خاطر اتفاق افتاد که ما را از خرافات دور کند.

امام جمعه میناب با اشاره به آثار و برکات توکل بر خدا، عنوان کرد: ابتدای سال را میتوان به چند تکیه گاه توصیف کرد و یکی از آنها این است که هرکسی که فقط به علم توکل کند نمی تواند پیشرفت کند و هرکسی که بر مال تکیه کند می بازد و تنها کسانی که برخدا تکیه کنند برای آنها کفایت است .

وی تبیین جایگاه اقتصاد مقاومتی تولید-اشتغال را از دغدغه های مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: باید ابتدای به ساکن این شعار برای مسولان روشن و توجیه شود.

حجت الاسلام معتمدی فر یکی از راه های درمان تحریم ها را اشتغال و تولید دانست و خاطرنشان کرد: راه درمان تحریم ها اشتغال و تولید است و جامعه ای که اشتغال نداشته باشد مورد تایید دین اسلام نیست.

ثبت 1598 فرصت شغلی در سال گذشته در میناب

معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه میناب سال 95 را انقلاب راه سازی برای میناب نام برد و افزود: تا پایان سال 96 و سه ماهه اول سال 97 هیچ روستای بالای بیست خانوار بدون راه روستایی نخواهیم داشت.

ابوذر مهدی نخعی عنوان کرد: در سال 95 توفیقات بسیاری در زمینه های فرهنگی و آیینی داشتیم و ثبت 2 آیین مردم میناب به عنوان ثبت جهانی افتخاری بود که در سال گذشته نصیب مردم و مسئولان مینابی شد.

فرماندار میناب نوروز 96 را نوروزی امن برای مسافران نوروزی نام برد و تصریح کرد: برای اولین بار هیچ سرقتی از مسافرین نوروزی در ایام عید رخ نداده است و این نشان از امنیت بالای این شهر دارد.

این مقام مسئول 2 ماموریت مهم را پیش روی مسئولان در سال جاری دانست و تاکید کرد: یکی از ماموریت های مهم امسال دستور مقام معظم رهبری مبنی بر محقق کردن شعار سال و دومین ماموریت امسال سربلند بیرون آمدن از انتخابات پیش رو است.

معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد: در سال گذشته در سامانه رصد 1598 فرصت شغلی برای شهرستان میناب به ثبت رسیده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی فقط توجه به یک بخش نیست و با درست کردن نگاه ما، خواسته مقام معظم رهبری محقق می شود.

نخعی اقتصاد شهرستان میناب را کشاورزی محور دانست و گفت: در مقابل سرمایه گذاران و کارآفرینان باید به عنوان یک کارگزار عمل کنیم و از حرف هیچ انسان تنگ نظر و کوته فکری در این زمینه نترسیم.

عالی ترین مقام اداری شهرستان میناب اظهار کرد: در سال گذشته استان هرمزگان 3 میلیون دلار صادرات صنایع دستی داشته که سهم میناب با دارا بودن 7هزار هنرمند ثبت شده و شناسنامه دار بسیار اندک بود.

وی تاکید کرد: رفتار مدیران اجرایی و سایر افراد مسئول باید به گونه ای باشد که در بحث انتخابات هیچ عرق سیاسی نسبت به افراد کاندید نداشته باشند .

معاون استاندار هرمزگان با گلایه از رفتار جانبدارانه رسانه ملی، خاطرنشان کرد: رسانه ملی به ستاد انتخاباتی تبدیل شده و صداوسيما باید به گونه ای باشد که رسانه ملی را به سمت یک حزب و کاندید پیش نبرد و انتظار می رود شان یک مجموعه ملی را در حد ستاد انتخابات کاندیدها پایین نیاورند .

1505 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در میناب ثبت نام کردند

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری میناب با اشاره به ثبت نام 1505نفر در انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان، گفت: کلیه دستگاه های اداری شهرستان، نیروهای اداری و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند.

رضا شهیدیان عنوان کرد: دستگاه های اداری شهرستان از استفاده از چهره های سیاسی و کاندیداها در مراسمات مربوط ادارات خودداری کنند و هیچ گونه اختیاراتی را در اختیار کاندیداها قرار ندهند.

این مقام مسئول اظهار کرد: میزان حضور مسافران نوروزی نسبت مدت مشابه سال گذشته در شهرستان میناب 33 درصد افزایش یافته است.

 در این جلسه روسای اداری شهرستان به اعلام گزارش های کارهای انجام شده ادارات در سال 95 پرداختند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید