سی و پنجمین دوره رقابت های تنیس روی میز دانش آموزان مدارس پسرانه ابتدایی و متوسطه دوره اول استان هرمزگان با معرفی تیم های رودان و ناحیه یک بندرعباس بعنوان قهرمان در رودان به کار خود پایان داد.

 در این دوره از رقابت ها که با حضور 16 تیم از 10 ناحیه آموزشی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول برگزار شد؛ تیم دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان رودان و تیم دانش آموزی دوره متوسطه اول ناحیه یک بندرعباس با اقتدار و شایستگی بر سکوی قهرمانی ایستادند.
مدیر آموزش و پرورش رودان در حاشیه آئین تجلیل از برترین های این رویداد ورزشی گفت: در سی و پنجمین دوره رقابت های تنیس روی میز دانش آموزان دوره ابتدایی 35 ورزشکار در قالب 7 تیم از ناحیه یک و دو بندرعباس، شهاب، بندر خمیر، رودان، قشم و میناب بصورت گروهی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
احمد رحیمی پور افزود: در پایان این رویداد مهیج ورزشی تیم شهرستان رودان با غلبه بر حریفان بر سکوی قهرمانی سی و پنجمین دوره رقابت های تنیس روی میز دانش آموزان دوره ابتدایی هرمزگان ایستاد و تیم های شهرستان های بندر خمیر و ناحیه دو بندرعباس به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی اظهار داشت: در دوره متوسطه اول نیز 45 ورزشکار در قالب 9 تیم از ناحیه یک و دو بندرعباس، میناب، بندرلنگه، پارسیان، رودخانه، قشم، رودان و بندر خمیر در سه گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم ناحیه یک بندرعباس با اقتدار از سد حریفان گذشت و عنوان قهرمانی را ازآن خود کرد.
رحیمی پور خاطر نشان کرد: تیم شهرستان قشم نایب قهرمان شد و تیم ناحیه دو بندرعباس در جایگاه سوم این دوره از رقابت ها ایستاد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید