مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: تکمیل محور کهورستان- لارستان نیازمند بودجه ملی است که باید با کمک و حمایت نمایندگان هر دو استان هرمزگان و فارس جذب شود.

 غلامحسین شیری در نشست بررسی وضعیت راه های ارتباطی میان استان هرمزگان و شهرستان لارستان که با حضور دو نماینده لارستان و بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر عملیات ساخت راه های ارتباطی بین هرمزگان و لارستان در حال انجام است که تسریع در تکمیل آن نیازمند بودجه ملی و رایزنی دو استان فارس و هرمزگان برای جذب بودجه لازم است.
وی اضافه کرد: چنانچه اعتبار ملی برای تکمیل محور سه راهی کهورستان ـ لارستان اختصاص پیدا کند، راه و شهرسازی هرمزگان آمادگی دارد تا از طریق هشت پیمانکار در سریع ترین زمان باند دوم این محور را تکمیل کند.
به گفته شیری، 85 کیلومتر از محور منتهی به لارستان در حوزه استحفاظی کهورستان است که زیرسازی 12 کیلومتر آن از سه راهی کهورستان آغاز شده است.
شیری تراکم زمین کشاورزی را یکی از موانع پیش روی احداث این محور دانست و گفت: دهه 70 در زمان احداث محور مذکور از برخی کشاورزان رضایت نامه دریافت شده است.
نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس، حاجی آباد، خمیر، قشم و ابوموسی نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی نمایندگان هرمزگان و لارستان بتوان اعتبارات لازم برای تکمیل محورهای بین دو منطقه را جذب کرد.
احمد مرادی تصریح کرد: تکمیل این محورها تبادلات و مبادلارت طرفین را سرعت می دهد و نمایندگان هرمزگان و حوزه لارستان تلاش می کنند تا اقدامات لازم برای جذب بودجه را انجام دهند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید