مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: در سال بیش از 14 میلیارد تومان برای تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این نهاد نیاز است.

علی الهیاری  افزود: کمیته امداد هرمزگان 11 هزار دانش آموز و 2هزار و 500 دانشجو و طلبه زیرپوشش دارد که برای تامین نیازهای دانش آموزان در سال 8 میلیارد و 800 میلیون تومان و 5 میلیارد تومان نیز برای دانشجویان اعتبار نیاز است که 45 درصد از این نیازها از محل اعتبارات دولتی کمیته امداد و مابقی از محل کمک های مردمی تامین می شود.
وی بیان داشت: هر دانش آموز در سال به طور میانگین حداقل به 800 هزار تومان و هر دانشجو و طلبه به یک میلیون تومان نیاز است که 45 درصد از این نیازها از محل اعتبارات دولتی کمیته امداد تامین می شود.
مدیرکل امداد هرمزگان اظهارکرد: کمک های تحصیلی و خدمات فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان شامل خرید کتاب ، نوشت افزار ، شهریه ، هزینه های کمک آموزشی ، پوشاک و سرویس ایاب و ذهاب است.
الهیاری ادامه داد: مردم نیکوکار می توانندجهت کمک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از طریق سامانه الکترونیکی تلفن ثابت 3288 و یا با شماره گیری #076*8877* از طریق تلفن همراه کمک های خود را واریز کنند.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان یادآورشد: همچنین شماره حساب 0102020505006 بانک صادرات به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت کمک های نقدی مردم نوعدوست هرمزگان است.
هم اکنون 11 هزار دانش آموز و 2 هزار و 500 دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند.
53 هزار خانوار در قالب 120 هزار نفر جمعیت تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید