بهادری:مردم ما را غافلگیر کردند/نیاز به حمایت مسئولین داریم

مسئول اطلاع‌رسانی نمایش “فصل شیدایی” در هرمزگان گفت: این نمایش تنها در شب چهارم 5هزار نفر و درمجموع 4شب 15 هزار نفر بازدیدکننده داشته و مردم با حضور و حمایتشان ما را غافلگیر کردند.

حبیب بهادری  با بیان اینکه  نمایش “فصل شیدایی” در سه شب اول حدود 10هزار نفر بازدیدکننده داشته است، اظهار کرد: این نمایش تنها در شب چهارم 5هزار نفر و درمجموع 4شب 15 هزار نفر بازدیدکننده داشته و مردم با حضور و حمایتشان ما را غافلگیر کردند.

بهادری با اشاره به اینکه “فصل شیدایی” به‌عنوان یک کار فاخر تأثیرگذار در مسائل اجتماعی، فرهنگی و مذهبی است، افزود: از همه نخبگان، خواص و مردم دعوت می‌کنم که از این نمایش بازدید کنند.

مسئول اطلاع‌رسانی نمایش “فصل شیدایی” در هرمزگان با بیان اینکه بخشی از بودجه این نمایش از کمک‌های مردمی، بخشی از مجموعه خیرین و بخشی هم از نهادهای انقلابی که حامی این پروژه بودند، تأمین‌ شده است، عنوان کرد: از اعضای شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان برای بازدید و حمایت از نمایش فصل شیدایی دعوت می‌کنم، چراکه در تأمین هزینه‌های جاری این پروژه دچار مشکلاتی شده‌ایم.

وی با بیان اینکه تا این لحظه حضور و حمایت مردم باعث دلگرمی ما بوده است، خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم مردم هنگام حضور برای تماشای این نمایشنامه با توجه به برگزاری در فضای باز از لباس گرم استفاده و از همراه آوردن کودکان خردسال در محل برگزاری خودداری کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید