عرصه سیاست و برخی فعالان سیاسی متاسفانه حال و هوای خاصی پیدا کرده است و بعضا شاهد هستیم که با منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که منبعث از اسلام ناب محمدی (ص) و روحیه انقلابی و تقوی است همخوانی ندارد.

همه ما با شخصیتهای متعددی مواجه بوده اییم اما گاها حس قلبی و درونی ما، و معیارهای آموخته از اسلام ناب و رهنمودهای رهبر کبیر و مقام معظم رهبری و عملکردهای یک شخصیت به ما گواهی میدهد که او انسانی طمع ورز و دنیا طلب نیست و مسیری که انتخاب کرده است خدمت صادقانه و برای رضای خداست و از جنس شهید رجائیست.

احمد مرادی از همین جنس است چرا که بررسی عملکرد مردمی و صادقانه و خدا پسندانه ایشان بدون تعلقات فردی و باندیست و ایشان شان خود را خادمی مردم میدانند و با احدی رودرباستی ندارد.

احمد مرادی از جنس مردم است و برای مردمی که خالقان ۲۲ بهمن ها هستند از هیچ اقدامی برای دفاع از منافع ملت و خدمتگزاری فروگزار نیست حتی اگر ناجوانمردانه باند بازان سیاست باز مدام او را مورد حجمه های کور قرار دهند.

آنچه که برای احمد مرادی مهم است خدمت به صاحبان اصلی انقلاب و مرزبانان خلیج همیشه فارس است نه هماهنگی و گوش بفرمانی برای عده ای ذوق زده نتایج گذرای انتخابات دورانها.

مردم فهیم و انقلابی هرمزگان خادمان واقعی را از باند بازان سیاست ورز کاملا تشیخص میدهند و احمد مرادی را عمیقا حمایت میکنند.

آقایان محترم؛ بیخود برای خراب کردن احمد مرادی به خود زحمت ندهید که خرابتر میشوید

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید