صبح امروز با حضور دکتر سعید محمد زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران پروژه بهسازی ایستگاه راه آهن بندرعباس کلنگ photo_2017-02-16_08-59-13خورد.

به گزارش مهدی حاجی زاده خبرنگار هفته نامه آفتاب جنوب،صبح امروز با حضور دکتر سعید محمد زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران کلنگ پروژه بهسازی ایستگاه راه آهن بندرعباس با فضای بهسازی ۳ هزار متر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و با هدف توسعه و رفاه حال شهروندان در مدت حداکثر ۲۴ ماه به زمین زده شد.

پور فخری مدیر کل راه آهن بندرعیاس گفت: بهسازی و فضاسازی مناسبی را که در شان مردم خوب هرمزگان و مسافرانی که قطار را انتخاب می نمایند پیش بینی نموده ایم و همانگونه که مدیرعامل در جهت فضا سازی مناسب و نظافت ایستگاه ها تاکید می‌نمایند این اقدامات را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل راه آهن کشور اظهار داشت: همه هم و غم ما این است که بتوانیم ان شاالله حداکثر بار را بر روی ریل بیاوریم، ما باید طی پنج سال آینده بر اساس برنامه مصوب مجلس شورای اسلامی سهم بار را حدود سه برابر نماییم، که باید تلاشمان ۱۰ برابر شود، با توجه به حضور بنادر وگمرکات موجود، بخش عمده بار در هرمزگان می باشد که در سال ۱۳۹۵ تا کنون ۱۲٫۵ درصد از سهم بار کشور بر روی ریل بوده است.

همچنین در ادامه ساختمان ۳ طبقه ستاد پلیس راه آهن با زیربنای ۱۳۰۰ متر که مجهز به بازداشتگاه و محیط اداری می باشد با اعتباری ۲ میلیار ریال با حضور سردار ملکی فرمانده انتظامی استان، معاون وزیر راه و شهرسازی، فرماندار بندرعباس، مدیرکل راه آهن بندرعباس و هیات همراه به بهره برداری رسید.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید